Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2017 19:44 - С Родопа в сърцето.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3387 Коментари: 12 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Реших късната ми есен да е родопска. Дълъг път с много завои ме пернесе в прегръдката на тази вълшебна планина. Този път не сме в спа хотел. Три дни сме сред лъки, гигантски смърчове, бреговете на бистра река, вкусни местни манджички. Само по обяд слънцето грее нежно и ни нопомня,че все още е есен. Златиста, леко меланхолична, през нощта - заскрежена, късна есен. Небето е наситено синьо, въздухът свеж. Аз съм пред малкото ни уютно хотелче. Просто си седя в безвремието. Слънцето ме гали с последните си топли лъчи. В крака ми се отърква шарено коте и мърка, ли мърка. Пред очите ми има красота...и нищо повече. Родопа е в сърцето ми.

image

image




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Отдавна не те бях чела.
04.11.2017 21:12
Радвам се, че се появи.
цитирай
2. joysii - Радвам се, че се появи. ========...
05.11.2017 10:03
rosiela написа:
Радвам се, че се появи.

========
Здрасти, Роси. Блогбегето все още ми е леко интересно, въпреки скуката в него и безкрайното политикантстване. Появявам се отвреме навреме. Ти как си?
цитирай
3. rosiela - Добре, благодаря. Аз съм тук редовно.
05.11.2017 16:49
joysii написа:
rosiela написа:
Радвам се, че се появи.

========
Здрасти, Роси. Блогбегето все още ми е леко интересно, въпреки скуката в него и безкрайното политикантстване. Появявам се отвреме навреме. Ти как си?

цитирай
4. apostapostoloff - Къде изчезна ти бе, любов моя?!
06.11.2017 15:48
Затъжил се бях за теб! Кажи сега, ама с ръка на сърцето, извъртяхте ли в Родопите една кърска любов?
цитирай
5. joysii - Затъжил се бях за теб! Кажи сега, ама ...
06.11.2017 21:41
apostapostoloff написа:
Затъжил се бях за теб! Кажи сега, ама с ръка на сърцето, извъртяхте ли в Родопите една кърска любов?

=================
Хахаха...,Толи, свежарко, здрасти!
За кърска любов не ставаше, душо, беше студено. Пък и на една от разходките в гората дочухме 2-3 пъти едно смразяващо ръмжене, от което ни настръхнаха косите и бързо,бързо се прибрахме хотелчето.Една местна жена ни каза, че ааа, то няма страшно,бе, те мечките не били стръвници, само разравяли мравуняците и търсели плодове...ти да видиш!

цитирай
6. apostapostoloff - Хайде, когато този път дойдеш
07.11.2017 18:20
в София, да ми се обадиш. Много искам да се срещнем и запознаем. Мисля, че ще е много хубаво в крайна сметка да се срещнем.
цитирай
7. apostapostoloff - Сетих се нещо...
07.11.2017 18:22
Като видях думата Родопа и ме напуши смях. Имах една позната, която от трима мъже имаше 6 деца. Третият мъж напирал да и прави още едно. И тя ми се оплака:

- Ама а стига, де! Аз да не съм "Родопа"!
цитирай
8. apostapostoloff - Sway with me
12.11.2017 11:28
When marimba rhythms start to play
Dance with me, make me sway
Like a lazy ocean hugs the shore
Hold me close, sway me more
Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease
When we dance you have a way with me
Stay with me, sway with me
цитирай
9. litatru - Родопите
12.11.2017 19:45
са и моята любов!
Прегръдки (Родопски) - Литатру! :) :)
цитирай
10. joysii - Като видях думата Родопа и ме напуши ...
18.11.2017 09:35
анонимен написа:
Като видях думата Родопа и ме напуши смях. Имах една позната, която от трима мъже имаше 6 деца. Третият мъж напирал да и прави още едно. И тя ми се оплака:

- Ама а стига, де! Аз да не съм "Родопа"!

==============
:):):):):):):):):):):):)
цитирай
11. joysii - When marimba rhythms start to pl...
18.11.2017 09:39
анонимен написа:
When marimba rhythms start to play
Dance with me, make me sway
Like a lazy ocean hugs the shore
Hold me close, sway me more
Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease
When we dance you have a way with me
Stay with me, sway with me

..................
Красиво, примамливо...
цитирай
12. joysii - са и моята любов! Прегръдки (Р...
18.11.2017 09:39
litatru написа:
са и моята любов!
Прегръдки (Родопски) - Литатру! :) :)

.....................
Поздрави. То няма как, като ги избродиш, да не останат в сърцето ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406249
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031