Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2016 11:20 - Би Би Си налага цензура върху масовите изнасилвания на бели момиченца във Великобритания
Автор: lyubomircholakov Категория: Политика   
Прочетен: 6409 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 16.10.2016 16:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      image     Олудотун "Дотун" Адебайо с Ордена на Британската империя, даден му за честна и обективна журналистика      Оказа се, че в прочутата със своята обективност и безпристрастност британска радиостанция ВВС (Би Би Си) има забранени теми, които работещите в нея, кой знае по какви съображения, въобще отказват дори да споменават в ефир, камо ли пък да ги обсъждат. 

Един от водещите в Би Би Си -  Олудотун "Дотун" Адебайо (Oludotun "Dotun" Adebayo), кой знае защо, отказа да обсъжда със свой гост проблема за масовите изнасилвания на бели момиченца в британския град Ротърхем. 

- Не, това не е вярно! И вие го знаете... Дори няма да говоря за това! - каза Олудотун Адебайо в отговор на заявлението на госта на програмата, журналиста Райън Гирдуски (Ryan Girduski), че в Северна Англия мюсюлмани от Пакистан масово изнасилват "малки бели момиченца". 

Случаят нашумя само преди година. Следствието установи, че от 1997 до 2013 г. най-малко 1400 бели деца са били редовно изнасилвани и пребивани от мюсюлмани с пакистански произход. Обаче, неизвестно защо, водещият на програмата на Би Би Си - Олудотун "Дотун" Адебайо, който дори е носител на Ордена на Британската империя за журналистическите си прояви, реши, че обсъждането на този проблем е "оскърбително".
На всичко отгоре Олудотун Адебайо започна да твърди, че всичко това не било вярно и веднага прекъсна интервюто с Райън Гирдуски. 
Тази проява на журналиста от Би Би Си, впрочем, напълно кореспондира с поведението на други британски институции. Според мнението на депутата от Консервативната партия Тим Лоутън, полицията крайно неохотно разследвала тези престъпления. 
Той заяви: 
- Полицията приемала твърде неохотно жалби от децата и възрастните по случая с масовите изнасилвания, защото се опасявала от проблеми с местните общински власт, тъй като престъпниците в случая са от пакистански произход. 
А какви били тези жалби? Ето какво разказваха жертвите в съда... 

"Те ме пребиваха и изнасилваха всеки ден. Два пъти ми чупеха ребра, имам сътресение на мозъка”, разказва 20-годишна жителка на Ротърхем. Косата й е посивяла от преживения ужас. Когато се срещнала с пакистанеца Аршид Хюсейн, била само на 10 години. 

Сега продължава разказа си: 

"Те ме вкараха в мръсна стая. Разкъсаха дрехите ми и закриха лицето ми с вонящ парцал. Започнаха да обливат краката ми с бензин. Бях сигурна, че ще ме запалят. Пет или шест мъже бяха. Те се кикотеха, оскърбяваха ме и ме изнасилваха цяла нощ”. 

По-късно тя разбрала, че чрез тялото й Аршид се е разплащал с тези, на които дължал пари. 

В съда обвиняемите братя Хюсеин (Аршид е на 40 години, а Башарат с 1 година по-млад) се хилеха на скамейката на подсъдимите и си подхвърляха шеги по адрес на своите жертви, съобщаваха журналисти от съдебната зала. Дори там те не криеха, че за тях англичанките са „бял..."

ПРОДЪЛЖАВА ТУК...




Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lyubomircholakov
Категория: Политика
Прочетен: 3759238
Постинги: 581
Коментари: 2011
Гласове: 3305
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930