Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2018 11:49 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ ПО ЦЯЛ СВЯТ И ДО БЪЛГАРСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3473 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.09.2018 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



                                     До

Главния прокурор

Министър председателя

Президента

Председателя на висшия съдебен съвет

Председатела на народното събрание

Лидера на националното ръководство на политическа партия

ГЕРБ, БСП, ДПС, НФСБ, АТАКА, АБВ, ВОЛЯ, ВМРО

Медиите: телевизионни, електронни, печатни и пр.

240-те депутата

 

                             Подател: Янко Костов Буюклиев, гр. Пловдив, ул Енисей 5, тел. За връзка: 0988 88 06 42

Отворено писмо - сигнал и последно предупреждение до ръководителите на българските държавни институции и лидерите на националните ръководства на парламентарно представените политически партии на Р. България - член на европейския съюз.

Уважаеми сезирани, за последен път правя опит да ви поискам публично да си изпълните конституционно вменените си задължения, а политическите партии да извършат проверка и да вземат съответните политически мерки. 14 години длъжностни лица, служители на българската държава укриват очевадни престъпления в собственото ми пъстървово стопанство в гр. Лъки, област Пловдив, с годишен капацитет 265т. пъстърва ( 2 100 000 лв) Допълнително сезираните от мен други длъжностни лица за това престъпно поведение на тези държавни служители и те 14 г. се прикриват един друг. Факт - длъжностни лица, служители на българската държава прикриват очевадни престъпления, а техни колеги впоследствие прикриват тях. Броят им е особено голям и се отнася за служителите на всички държавни институции, прокуратура, МВР, ДАНС, ГДБОБ, Министерски съвет и т.н. което считам за реална заплаха за националната сигурност за държавата. Непрекъснато ме залъгват с менте проверки, които никога не приключват по правило, протакат се безкрайно във времето и налице няма нищо конкретно. Пример - последната “проверка” на политическа партия ГЕРБ започнала от месец май 2017, която ме принуди поради липса на адекватна държавническа и политическа реакция да поискам от главния прокурор да бъде заличена съдебната регистрация на политическа партия ГЕРБ като такава и да й бъде конфискувана държавната субсидия в полза на държавата. Определям срок от 15 дни, в които писменно да бъда информиран от главния прокурор, председателя на висшия съдебен съвет и президента какви мерки ще бъдат взети от тях по престъпния казус. Тъй като уведомявам писменно за пореден път лидерите и националните ръководства на парламентарно представените политически партии, ако и този път не вземат политически мерки ще внеса в прокуратурата и съда искане за заличаване на тяхните съдебни регистрации. Една политическа партия се регистрира по определен ред и с определени цели. Политически партии чиито лидери и национални ръководства и местни структори ( примера с потическа партия ГЕРБ, чията структора в гр. Лъки, градското и областно ръководство на партия ГЕРБ в Пловдив, лидера й и членовете на националното ръководство и изпълнителния съвет на политическата партия укриват очеизвадни престъпления и длъжностните лица, които са ги прикривали, както и тези, които впоследствие прикриват тези длъжностни лица - престъпници) прикриват закононарушения и престъпници в държавните институции - трябва да бъдат заличавани принудително в съдебните регистри и субсидиите им да бъдат конфискувани в полза на държавата. Определям едномесечен срок на лидерите и националните ръководства на парламентарно представените политически партии за вземане на политически мерски. След изтичане на този срок предприемам действие срещу тях за заличаване на съдебните им регистрации и отнемане на държавната субсидия. Крайно време е българските политически партии да се придържат към конституцията и установения правов ред и да не си затварят очите пред такива фрапиращо закононарушения, извършвани от длъжностни лица и прикриване впоследствие от други длъжностни лица в продължение на цели 14 години. Предлагам на всички сезирани изход от възникналата ситуация

1ви вариант: държавата ми заплаща доброволно 30 милиона евро обезщетение за всички виновно причинени ми загуби от държавни служители и виновно причинените ми фалити на фирма (сигналите са над 140 в българската прокуратура) ПС Напомням на гл. Прокурор Сотир Цацаров и на МВР Министъра, че въпреки изтичането на законния срок, не са ми изпратили поисканата от мен писмена справка за подадените от мен сигнали до двете институции и какво е свършено до днес по тях. (Такава справка в законния срок получих от Президента, Министър председателя)

2ри вариант: Доброволно заплащане от страна на държавата на виновно причинените ми загуби по всеки отделен случай като започнем с престъпния казус в пъстървовото ми стопанство в гр. Лъки. До днес виновно причинената ми загуба възлиза на 47 милиона лева, за което съм завел месец август иск по закона за отговорността на държавата и общините срещу гл. Прокурор в Пловдивски окружен съд и чакам да получа уведомление дали иска ми ще бъде уважен. В противен случай ще бъда принуден да повдигна обвинение на съдиите за прикриване на престъпленията и престъпниците в държавните институции.

Уважаеми, срока ви тече, намерих ви цаката, заличаване на съдебната регистрация на безценните ви проваление дотук политически партии.

Продължение на писмото от 28.08.2018г.

 

До главния прокурор

Копия до председателя на ВСС

До Президента на Р.България

Председателя на ПОС и ПАС - гр. Пловдив

 

Уважаеми фактори в държавата (сезирани) ,

Отново напомням на гл. Прокурор Сотир Цацаров, че писменно над двадесет пъти съм му поискал да разпореди и да се извърши проверка на всички мои сигнали до прокуратурите в Р. България. Нещо, което той до днес все още не е изпълнил, въпреки че в писмата съм повдигнал обвинение на длъжностни лица в извършване на престъпления във всички 140 сигнала. Напомням на гл.прокурор Сотир Цацаров отново, че съм поискал писменно справка за подадените от мен сигнали до прокуратурите в Р. България и какво е свършено по тях. На същата все още не ми е изпратен отговор, макар че законния срок за това изтече. Предупреждавам гл.прокурор Сотир Цацаров, че след приключване на мандата му, ако не вземе мерки съгласно конституцията и установения правов ред по сигнала с очеизвадните престъпления в пъстървовото ми стопанство в гр. Лъки ( и другите сигнали до прокуратурите в България) ще му повдигна обвинения и на него в извършване на престъпления - укриване на престъпниците в държавните институции, които 14г. укриват себе си един друг. Изисквам от висшия съдебен съвет за пореден път (трети) гл.прокурор Сотир Цацаров да бъде отстранен от заемания пост поради явна невъзможност да се справя с отговорностите на заемания от него пост и затова, че извършва престъпления. Напомням на членовете на предишния висш съдебен съвет съм повдигнал обвинения в извършване на престъпления т.к. не отстраниха Сотир Цацаров от поста главен прокурор въпреки предоставените от мен доказателства, че е в явна невъзможност да изпълнява служебните си задължения и извършва престъпления (преди като председател на Окръжния съд - Пловдив, когато го сезирах за престъпленията в пъстървовото стопанство, вместо да контролира работата на прокурорите, той ми изпращаше писма при данни за престъпление да сезирам органите на МВР и Прокуратурата) Още в стъпването му на длъжност в гл. Прокурор му е изпратено отворено писмо, включително и чрез медиите по престъпния казус с пъстървовото ми стопанство и извършваните от длъжностни лица престъпления. Но до днес той не е взел никакви мерки, за което искам неговото отстраняване от поста гл.прокурор.

Изисквам от председателя на ПАС и на ПОС, ако не дадат вход на делото, което съм завел срещу гл.прокурор по закоза за отговорорността на държавата и общитените за щети причинени от виновно поведение на длъжностни лица (размер на иска 50 милиона лева по съдебни норми) да прокунтролират съгласно конституцията и установения правов ред по престъпния казус до окончателното му законово решаване и търсене на предвидената в закона отговорност на всички уличени от мен в извършване на престъпления длъжности лица, служители на българската държава. Считам, че не ми е на мен работа да уча председателите на двата пловдивски съда как трябва да изпълнят конституционните си задължения. Но, ако не го направят ще им повдигна обвинения и на тях за укриване на престъпления и на длъжностни лица, извършили престъпления.

Спазвайте законоустановените срокове.

Янко Буюклиев 10.09.2018г.

ВНЕСЕНЕ ДОКУМЕНТИ:
До МС-6844/02 от 13.09.2018 г.
До НС  ПГ-8194 я-7 от 12.09.2018 г.
ВСС-875       12.09.2018 г.
94-00-1286-12  11.09.2018 г.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736527
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031