Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2017 00:31 - Интересен феномен !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 13670 Коментари: 53 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

В последно време /в ей този блог, а и не само в последно/ се наблюдава някакво масирано нашествие на Великани на човешкия род. Великани на мисълта, поезията,историята, политиката и всичко, което щеш. Всички тези Великани не създават нещо стойностно - те основно КРИТИКУВАТ. “Градивната” им критика е като някаква отровна паяжина, омърсяваща и вмирисваща всичко наоколо с воняща смрад.

   Особено е впечатляващ факта, че БИВШИ комунисти, партийни “работници”, милиционери обвиняват всеки, който си е позволил да напише нещо лично, нещо което в основата си е неоспорима истина - / става дума за няколко неща- отношение към Русия, Путин, НАТО, ЕС или свързани с тях мнения, изразени в постинги/ стават мишена  на въпросната пасмина, която най-неморално е заменила непоколебимата си вяра в светлото комунистическо бъдеще с “евроатлантическите” ценности.

   Зная, че основно това са озлобени от собственото си нищожно съществуване , непостигнали нищо съществено и стойностно през живота си пенсионери, бивши милиционери и нагаждачи, както и неудачно провели живота си грозноватички женици, принудени да работят каквато и да е неквалифицирана работа /като да сменят памперсите на европейски пенсионерки/ , изпълнени с нечовешка завист към всички останали простосмъртни. И понеже анонимността е удобно и уютно скривалище за собствената им некадърност и неудачно съществувание, сбъдва им се желанието да се представят пред останалите като виртуални суперинтелигентни суперпрофесионалисти/ки.

   Един от тях си представя виртуалната реалност, в която живее /и “твори”/, като професор на някакъв измислен научноаналитичен център /къде му стига времето да ръководи “центъра” от бродене по сокаците и висене в блога ???/.          Другата, която няма и елементарни понятия за граматика и изказ, се пъне да се представя за гранддама от благородно потекло с претенции за капацитет по всички въпроси, като за профилиране е “сътворила” сума ти никове, чрез които си прокоментирва глупотевините.

    Третият пък - определено доста неграмотен и с елементарен изказ на селски полуинтелигент- се пъне да бъде на всяко гърне мерудия, а роднината му със същата или подобна никова фамилия, бивш милиционер от средния ешелон и ревностен бивш член на БКП, сега фурнаджийска лопата, сипе огън и жупел по бившите си убеждения.

     Да не говорим за бай.гого самопровъзгласил за върхов капацитет по всички въпроси /подобно на нещастната неграмотна благородничка/. Един мой приятел ми обясни, че това е, защото бил върл антикомунист. Бас държа, че този екземпляр е гарантирано бивш член на БКП , съдейки по изказа му на ентусиазиран комсомолски кадър!

     Ами оня чаламбия -нереализирал се поет , кандидатбард и музикант /ако музикант е човек, който дрънка нескопосно на раздрънкана евтина китара/ сипе гас и прах наляво и надясно- истинска курвица- да знаете. Гарантирам, че като бивш партиен кадър на хранилка не са му издали стихосбирка, тъй като навремето все пак имаше някакъв критерий за творческите изяви.

    Въобще не ще обърна внимание тук на един плешив звездоброец, цвъкащ навсякъде из блога. Той ми е ясен - клиничен случай ! За него имам обоснованото предположение, че е много вероятно да не е бил член на БКП, тъй като подобни изявени идиоти дори и там навремето не допускаха, за да не се излагат до такава степен.

    За малко да пропусна Великата прочитателка на новини /която нещо ми се губи напоследък/- вероятно е в евроатлантическата Мека. На държавна - т.е. наша сметка. И сестра й, която е цаца по моите мерки. Моля за извинение - не съм сексист - напротив.

     

      Нямам нищо против всеки да пише каквито си иска дивотии в блога си, но да осираш коментарната част на ЧУЖД блог с просташки квалификации и ругателства- да не говорим за тези постинги, които са в раздел “изкуство”- това вече идва в повече. Аз имам “слонски” нерви - мога да изтрая и най- наглия простак, но всяко нещо си има граници. Бих могъл и да тегля по една майна на всеки един/една от тези мои постоянни адепти, но няма да го направя. Въпреки че го заслужават. Опасявам се, че са привикнали на обидни слова, тъй като се досещам, че не всичките им обекти са толкова търпеливи като мен. Мазохисти- вероятно. Да благодарят на анонимността, защото която една обида към тях е като “тихия есенен дъжд”*. Да се надяваме, че ще си припомнят и по-ранни времена, когато най-вероятно са яли пердах.


* - цитатът е от епиграма на РР:

“Всичките щом го разбраха,

 Плюха го с гняв изведнъж.

  Рече им плютият мъж :

 “Звънна над моята стряха

  Тихият пролетен дъжд !”



 







Тагове:   простотията,


Гласувай:
19


Вълнообразно


1. getmans1 - Дедо Борни, ти, дето си се качил горе ...
11.10.2017 01:49
Дедо Борни, ти, дето си се качил горе на "пиедестала на времето" що не видяш твоите си кометари дето цвъкаш с уж "наточеното си перо" по чуждите блогове!?
Ако си умно деде щеше да знайш, че квот почукало, таквоз му отворило.

Ей, здрава чутура си мааму стара, се настъпваш мотиката там дето не бива!
цитирай
2. theeconomist - Ето и пример от живият живот....
11.10.2017 05:45
Има една народна приказка: "Не питай за лудото, то само се обажда...."

Поздрави за паноптикума на хейтърският типаж.
Какво да се прави,както казваше Володя Висоцки : "У них не сбылось...."
цитирай
3. apostapostoloff - Дедо Мунчо,
11.10.2017 06:01
ние знаем, че всички са маскари, тая книга сме я чели. И точно ти, празноглавото милиционерче си този, който трябва да дава оценки и квалификации за хора, които с такива боклуци като теб, не биха си избърсали и гъза. Ти си този, който трябва да съди хората.

Напразно се хабиш, боклуче вмирисано. И по корем да се влачиш, все тая. Аз продължавам да съм прочут и богат, а ти продължаваш да си анонимна отрепка от циганската махала на Европа. Ти продължаваш да си Никой и Нищо.

Не мисли за мен- аз съм много преуспял човек. Президентът Плевнелиев ми даде пожизнена персонална пенсия от 900 лева. От Министерство на културата аз получавам още 300 лева като заслужил деятел на културата. А от съюза на българските писатели получавам 200 лева за огромния ми принос към българската книжовност. Всеки месец получавам 1400 лева, без да си мръдна пръста.

Как си ти? Защото аз съм много добре! Ям, пия и се веселя и си правя гаргара с такива пършиви нещожества като теб.

Не мисли за мен, мисли за себе си, защото твоето положение е направо трагично. Ти НИКОГА няма да се радваш на моите пари и слава. Ти ще мизеруваш до последния си ден. Това вече е страшно, много страшно!
цитирай
4. starforlife - Френд, когато жулнеш 3 кила ракийка, можеш ли да пишеш?
11.10.2017 11:36
Извинявай, че е извън темата, но понеже някакъв се опитва да ме впише в твоето "бай Гого", та реших все пак да те попитам, за да зная отговора ми релевантен ли е или да.
Поздрави!
https://www.youtube.com/watch?v=Py4yg4sHl2k
цитирай
5. starforlife - ~
11.10.2017 11:42
apostapostoloff написа:
Президентът Плевнелиев ми даде пожизнена персонална пенсия от 900 лева. От Министерство на културата аз получавам още 300 лева като заслужил деятел на културата. А от съюза на българските писатели получавам 200 лева за огромния ми принос към българската книжовност. Всеки месец получавам 1400 лева, без да си мръдна пръста.

Как си ти?

Апостол, свидетелствам, че Вади борн получава:
- 900 евро пожизнена пенсия от Путин
- 300 евро - от оная скръндза Тръмп (понеже да не остане по-назад от Путин - решил да го надбилюри и да даде 3000, но изпуснал една нула)...
- 200 евро от Съюза на българските ракийоварители

Без да съм силен в математиката, и ползвайки твоите сметки - излиза, че Борн кара със същите 1400, но в евро. А доколкото знам, то, еврото, е два пъти по- от лева. Дедуктивно предполагам, че и Вади Борн значи е два пъти по-добре от теб.

ПС: Освен това: Борни е пряк наследник на цар Киро (Ти да не мислиш, че онази алкохолена серия я направих с еликсир с бандерол? Не, Френд Борн се грижи за моето опиянение, така ли е Борн?) и скоро ще наследи всичките му казани.
Дърва да има - джибри ще се намерят...
цитирай
6. blackpredator - http://prikachi.com/images.php?images/192/9195192T.jpg
11.10.2017 14:49
описал си ги геТверените, ама си изпуснал музата на Джулка
хисарският чесън ферхундето-полигор
тоя анадолски сорт, овонява блога, повече от сбор от сичките описани
и като изключиш компа, продължава да вони...
цитирай
7. kvg55 - Въобще не съм подозирал с какъв к...
11.10.2017 15:45
Въобще не съм подозирал с какъв корифей като Постоль съжителствам в блога.
"заслужил деятел на културата" - личи си от коментара.
цитирай
8. merlin68 - ние знаем, че всички са маскари, тая ...
11.10.2017 17:05
apostapostoloff написа:
ние знаем, че всички са маскари, тая книга сме я чели. И точно ти, празноглавото милиционерче си този, който трябва да дава оценки и квалификации за хора, които с такива боклуци като теб, не биха си избърсали и гъза. Ти си този, който трябва да съди хората.

Напразно се хабиш, боклуче вмирисано. И по корем да се влачиш, все тая. Аз продължавам да съм прочут и богат, а ти продължаваш да си анонимна отрепка от циганската махала на Европа. Ти продължаваш да си Никой и Нищо.

Не мисли за мен- аз съм много преуспял човек. Президентът Плевнелиев ми даде пожизнена персонална пенсия от 900 лева. От Министерство на културата аз получавам още 300 лева като заслужил деятел на културата. А от съюза на българските писатели получавам 200 лева за огромния ми принос към българската книжовност. Всеки месец получавам 1400 лева, без да си мръдна пръста.

Как си ти? Защото аз съм много добре! Ям, пия и се веселя и си правя гаргара с такива пършиви нещожества като теб.

Не мисли за мен, мисли за себе си, защото твоето положение е направо трагично. Ти НИКОГА няма да се радваш на моите пари и слава. Ти ще мизеруваш до последния си ден. Това вече е страшно, много страшно!


От дете ме мъчи един въпрос - защо след 9 септември 1944г. партизаните са се разправили така жестоко с интелигенцията, с културата?
И ето днес четейки коментара на този културен титан на България, изведнъж разбирам защо са го сторили това зло, партизаните.
цитирай
9. thescarletletter - Аз пък съм в пълен потрес от предс...
11.10.2017 17:49
Аз пък съм в пълен потрес от представата на АпостолоФФ за преуспялост, известност и заможност. Този, същия стандарт за богатство(1400 лв/месец) го имат мангасарите, които с каруци събират желязо и кашони по кофите. Потресена съм, че от син на доктор може да стане преписвач на книжлета. И не, АпостолоФФ, не съм срещала твоя книга. За президента Плевня беше общоизвестно, че е пълен идиот. И ако в действителност ти е отпуснал някакви парички за принос към културата, той не е наясно какво е това нещо, за да отпусне точно на теб.

Мерилин, по - добре късно, отколкото никога човек да проумее нещо. Признавам, че и аз разбрах наскоро в Блог бг защо червените са избили цвета на интелигенцията. Този цвят не е бил нищо различно от днешните демократи. В тях не е имало нищо градивно и обществено полезно, единствено големи и празни усти.

Поздрави.
цитирай
10. batogo - !!!:)))
11.10.2017 18:47
За мен беше много интересно и развлекателно да се видя през очите на бездуховната, путинолюбива посредственост в лицето на един неин изявен представител - другаря Борн, за което съм му благодарен : )))
цитирай
11. kvg55 - "Апостол е въшлив от президентски пари"
11.10.2017 20:47
"3. Пенсия за особени заслуги

От 01.01.2013 г. отпада възможността за отпускане на пенсия за особени заслуги към държавата и нацията по разпоредбите на КСО. От същата дата е в сила Закон за награждаване на лица за особени заслуги към българската държава и нацията. Този закон урежда условията и реда за предоставяне на държавна парична награда на лица за особени заслуги към държавата и нацията. Редът за предоставяне и изплащане на тази награда се определя с акт на Министерския съвет."
цитирай
12. blackpreddator - вече не мога да крия страстта си тя ...
11.10.2017 20:52
вече не мога да крия страстта си
тя е бодлеровски гореща
не мога да живея вече без полигор
искам го
цитирай
13. born - Както правилно отбелязваш, лудото само се обажда !
11.10.2017 20:53
theeconomist написа:
Има една народна приказка: "Не питай за лудото, то само се обажда...."

Поздрави за паноптикума на хейтърският типаж.
Какво да се прави,както казваше Володя Висоцки : "У них не сбылось...."

Който се е разпознал - не е сгрешил. Естествено, че хейтърската компания не се ограничава само с визираните персонажи, но тези са най-ярките типове. Нещастни хорица - некадърни, с незадоволени елементарни амбицийки /една от които е да са на т.н. "първа" - кой знае защо?/, бедни социално и нищи духовно ! Как да не ги съжалиш и да не обърнеш вниманието на читателите върху техните "върхови" изяви в литературата, историята, изкуствата-и в частност поезията . Че и политиката. Ми тя е проста работа - като футбола . Поздрави
цитирай
14. blackprredator - ох искам полигор да ме ЧУка
11.10.2017 20:56
ох искам полигор да ме ЧУка
цитирай
15. born - Бабо Гетке,
11.10.2017 21:01
getmans1 написа:
Дедо Борни, ти, дето си се качил горе на "пиедестала на времето" що не видяш твоите си кометари дето цвъкаш с уж "наточеното си перо" по чуждите блогове!?
Ако си умно деде щеше да знайш, че квот почукало, таквоз му отворило.

Ей, здрава чутура си мааму стара, се настъпваш мотиката там дето не бива!

Аз съм кавалер, но ми е известно, че дамите заслужават внимание, съпоставимо с амплоато им. А твоето амплоа е в миманса. Специално за теб ще напиша песен, озаглавена : "На мУтиката дръжката !".
цитирай
16. ferhunde - онова джудже от две могили стоян ...
11.10.2017 21:06
онова джудже от две могили стоян наистина е луд по мен
щом чак му се привиждам в неизвестни за мен снимки с непознати ми хора
лудо влюбен е горкият но няма шанс
цитирай
17. born - Дедо Простоле, бай Плешо, ние зн...
11.10.2017 21:14
Дедо Простоле, бай Плешо,
ние знаем, че всички са маскари, тая книга сме я чели. И точно ти, празноглавото мошениче си този, който трябва да дава оценки и квалификации за хора, които с такива боклуци като теб, не биха си избърсали и гъза. Ти си този, който трябва да съди хората.
Напразно се хабиш, боклуче вмирисано. И по корем да се влачиш, все тая. Аз продължавам да съм прочут и богат, а ти продължаваш да си анонимна отрепка от циганската махала на Европа. Ти продължаваш да си Никой и Нищо.
Не мисли за мен- аз съм много преуспял човек. Президентът Путин и колегата му Тръмп ми дадоха пожизнени персонални пенсии от много хиляди евра-не лева. От ООН аз получавам други хиляди евра като заслужил деятел срещу простотията. А от съюза на българските блогъри получавам сумата от 5 лева за огромния ми принос към българската книжовност. Всеки месец получавам много хиляди евра, без да си мръдна пръста.
Как си ти? Защото аз съм много добре! Ям, пия и се веселя и си правя гаргара с такива пършиви нещожества като теб-апостола на простотията.
Не мисли за мен, мисли за себе си, защото твоето положение е направо трагично. Ти НИКОГА няма да се радваш на моите пари и слава. Ти ще мизеруваш до последния си ден. Това вече е страшно, много страшно!
И затова сумата , получавана от Съюза на българските блогаре, ще отделя, за да ти купя новата перука, която ти обещах.
цитирай
18. rosiela - Дядо Бо,
11.10.2017 21:24
толкова си прост, че не може човек и да се засегне!
цитирай
19. born - Френд Жорж,
11.10.2017 21:33
starforlife написа:
Извинявай, че е извън темата, но понеже някакъв се опитва да ме впише в твоето "бай Гого", та реших все пак да те попитам, за да зная отговора ми релевантен ли е или да.
Поздрави!
https://www.youtube/watch?v=Py4yg4sHl2k

1.Не допускам сериозно да си помислил, че подобно нещо въобще е възможно Въпросният се обади с коментар 10, с което можеш да се считаш орелевантЕн.
2.Това, че съм споделил с теб известна информация за доходите ми, не ти дава правото да разкриваш източниците ми, още повече си допуснал грешка в дохода ми от Съюза на българските ракийоварители, откъдето получавам само 190 евро.
3. С Царя бяхме заедно в панделата и не съм наследил казаните, а честно си ги спечелих на барбут. Знаеш чудесно, че бандероли не слагам на продукцията, а оставям на клиентите да се занимават с това. Нали последния камион с ирландско уиски ти го изпроводих без бандерол - защо тогава злоупотребяваш с доверието ми ?!
За провиненията ти ще бъдеш наказан жестоко : ще уредя да прекараш олинклузив 2- 3 часа с Гетьовците, бай ти Гого, някоя от благородничките и още няколко от компанията по твой избор ! Горко ти !!!
цитирай
20. thesccarletletter - долна лъжа
11.10.2017 21:38
анонимен написа:
Посредствен. Посредствено ченге, посредствен комунист и посредствен оратор.
Изобщо не се учудвам, че Плевнелиев не му е отпуснал персонална пенсия и сега се пука от яд, че Апостол е въшлив от президентски пари, а той - не.
Все пак като успокоение, Борн може да приеме факта, че блогъра thescarletletter е по-глупав от него и вече спокойно да надгражда върху тази основа.


аз не съм глупав
освен това съм жена
да си сваля ли гащите да видите

татко и дядко са трепали кулаците, и аз бих ги трепала, понеже съм комунистка и люблю путин вова
цитирай
21. kvg55 - Борне,
11.10.2017 21:39
Този път си пуснал четиво за умни хора.
цитирай
22. born - описал си ги геТверените, ама си ...
11.10.2017 21:40
blackpredator написа:
описал си ги геТверените, ама си изпуснал музата на Джулка
хисарският чесън ферхундето-полигор
тоя анадолски сорт, овонява блога, повече от сбор от сичките описани
и като изключиш компа, продължава да вони...

Моля да бъда извинен от теб , Блеки, за този съществен пропуск ! В бъдещите си изяви ще се постарая да наваксам пропуснатото... Има и други подобни вонливи създания, но тези тук са най-характерните.
цитирай
23. born - ние знаем, че всички са маскари, тая ...
11.10.2017 21:47
merlin68 написа:
apostapostoloff написа:
ние знаем, че всички са маскари, тая книга сме я чели. И точно ти, празноглавото милиционерче си този, който трябва да дава оценки и квалификации за хора, които с такива боклуци като теб, не биха си избърсали и гъза. Ти си този, който трябва да съди хората.

Напразно се хабиш, боклуче вмирисано. И по корем да се влачиш, все тая. Аз продължавам да съм прочут и богат, а ти продължаваш да си анонимна отрепка от циганската махала на Европа. Ти продължаваш да си Никой и Нищо.

Не мисли за мен- аз съм много преуспял човек. Президентът Плевнелиев ми даде пожизнена персонална пенсия от 900 лева. От Министерство на културата аз получавам още 300 лева като заслужил деятел на културата. А от съюза на българските писатели получавам 200 лева за огромния ми принос към българската книжовност. Всеки месец получавам 1400 лева, без да си мръдна пръста.

Как си ти? Защото аз съм много добре! Ям, пия и се веселя и си правя гаргара с такива пършиви нещожества като теб.

Не мисли за мен, мисли за себе си, защото твоето положение е направо трагично. Ти НИКОГА няма да се радваш на моите пари и слава. Ти ще мизеруваш до последния си ден. Това вече е страшно, много страшно!


От дете ме мъчи един въпрос - защо след 9 септември 1944г. партизаните са се разправили така жестоко с интелигенцията, с културата?
И ето днес четейки коментара на този културен титан на България, изведнъж разбирам защо са го сторили това зло, партизаните.

Колега Мерлин, разбира се, че партизаните - тези зли комунисти-путинци- са изтървали подобни културни титани по простата причина, че титаните са били в техните редове, а и са били най-изявените по политическа линия. Е, след 9-ти, пардон- след 90-те титаните станаха титани на лопатата - фурнаджийската.
цитирай
24. born - Въобще не съм подозирал с какъв к...
11.10.2017 21:50
kvg55 написа:
Въобще не съм подозирал с какъв корифей като Постоль съжителствам в блога.
"заслужил деятел на културата" - личи си от коментара.

А останалите корифеи - подценяваш ги май ? Че те всички са не само титани, а Велики непогрешими титани !
цитирай
25. born - 10. batogo - !!!:))) 18:47За ...
11.10.2017 22:01
10. batogo - !!!:)))
18:47
За мен беше много интересно и развлекателно да се видя през очите на бездуховната, путинолюбива посредственост в лицето на един неин изявен представител - другаря Борн, за което съм му благодарен : )))
цитирай
Изтрий
11. анонимен - Блогърът batogo е уловил най-точното определение за другаря Борн.
20:40
Посредствен. Посредствено ченге, посредствен комунист и посредствен оратор.
Изобщо не се учудвам, че Плевнелиев не му е отпуснал персонална пенсия и сега се пука от яд, че Апостол е въшлив от президентски пари, а той - не.
Все пак като успокоение, Борн може да приеме факта, че блогъра thescarletletter е по-глупав от него и вече спокойно да надгражда върху тази основа.
В интерес на истината наистина съм покрусен от неуважението на Роско !
Не бих казал. че е по-глупав от редица блогери, но от бай.гого - със сигурност.
А 10. batogo - !!!:)))
18:47
За мен беше много интересно и развлекателно да се видя през очите на бездуховната, путинолюбива посредственост в лицето на един неин изявен представител - другаря Борн, за което съм му благодарен : )))
цитирай
Изтрий
11. анонимен - Блогърът batogo е уловил най-точното определение за другаря Борн.
20:40
Посредствен. Посредствено ченге, посредствен комунист и посредствен оратор.
Изобщо не се учудвам, че Плевнелиев не му е отпуснал персонална пенсия и сега се пука от яд, че Апостол е въшлив от президентски пари, а той - не.
Все пак като успокоение, Борн може да приеме факта, че блогъра thescarletletter е по-глупав от него и вече спокойно да надгражда върху тази основа.

В интерес на истината съм безгранично обиден на Роско за некоректната му постъпка да не ме награди и мен като Плешо ! Все пак се успокоявам, че е малко по-глупав , но не и по-посредствен дори и от бай.гого и теб , Ано.
цитирай
26. born - Бабо Ро, най-коленопреклонно те умолявам да ми простиш !
11.10.2017 22:08
rosiela написа:
толкова си прост, че не може човек и да се засегне!

Да ми простиш , че не те включих в групата. Ти си в друга група- някой път като съм айляк, ще те уведомя в коя. Ще бъде в хайку !
цитирай
27. born - Нямам какво да добавя !
11.10.2017 22:13
thescarletletter написа:
Аз пък съм в пълен потрес от представата на АпостолоФФ за преуспялост, известност и заможност. Този, същия стандарт за богатство(1400 лв/месец) го имат мангасарите, които с каруци събират желязо и кашони по кофите. Потресена съм, че от син на доктор може да стане преписвач на книжлета. И не, АпостолоФФ, не съм срещала твоя книга. За президента Плевня беше общоизвестно, че е пълен идиот. И ако в действителност ти е отпуснал някакви парички за принос към културата, той не е наясно какво е това нещо, за да отпусне точно на теб.

Мерилин, по - добре късно, отколкото никога човек да проумее нещо. Признавам, че и аз разбрах наскоро в Блог бг защо червените са избили цвета на интелигенцията. Този цвят не е бил нищо различно от днешните демократи. В тях не е имало нищо градивно и обществено полезно, единствено големи и празни усти.
Поздрави.

Абсолютно права си ! Почитания !
цитирай
28. born - Проницателен си , Краси !!!
11.10.2017 22:17
kvg55 написа:
Този път си пуснал четиво за умни хора.

цитирай
29. rosiela - Дядо Бо, ти винаги си извън нормата, на тебе ти е простено!
11.10.2017 22:21
born написа:
rosiela написа:
толкова си прост, че не може човек и да се засегне!

Да ми простиш , че не те включих в групата. Ти си в друга група- някой път като съм айляк, ще те уведомя в коя. Ще бъде в хайку !

цитирай
30. getmans1 - Достолепният, дедо Борни, пак си ...
11.10.2017 22:44
Достолепният, дедо Борни, пак си начеса егото с пубертетска агресия и лафове.
То, не би имало нищо лошо ма на тез години такова държание си е направо симптом и дано близките му са го забелязали, и много се надявам, че тайно го държат "под око".
цитирай
31. born - Хитрец е бае Костя Маратонката !
11.10.2017 22:45
Трае си !
Последни 20 регистрирани посетителя

22:37 - ...
22:32 - ...
22:27 - ...
22:27 - planinitenabulgaria
............
ПП. Аз не съм му измислил това название - по-простия ГЕЙтю го измисли !
цитирай
32. planinitenabulgaria - Нищо феноменално нема - Вие сАмият сте феномен.
11.10.2017 22:50
И хората като такъв гледат на Вас. Освен, че сте феномен, Вие сте много уникален, мтого изключителен, много пръв. Щом разработеният за агент-провокатор / от был осветлен и сейчас работает отфекальщиком/ Ви дава многократно рамо. И тоя, дето списва статии във авторитетното английско финансово списание "Фекалшшантаймс".
Вие правите нетовии празници. Само че в масивите на Центъра има информация, че сте последовател на Гюлен, че съпругата Ви е маркспутинка, а синът Ви - бойковист, нямате осъщетвена нито една извънбрачна връзка. Едва ли в дома Ви цари спокойствие с тези Ваши семейни убеждения, насочени триизмерно.
Вас, а също и някои от Вашите почитатели, изкоментирали се под постинга Ви или пък накоментирали го и на другите - изходили си глупостта в нета по повод постинга Ви - за сега един музикаленн поздрав. А в първата сбирка в новата ни база "Мумджидам" на 7. 11. т. м.ще извършим АНАЛиз на мислите Ви, а също и на коментиралите Ви, но така усърдно, все едно ще бъдете подложени на колоноскопия, като сами ще видите сондата, която ще излезе чак през устата Ви. С упойка ще Ви я извършим, не й се бойте..
Това наричам аз постинг за Първа страница, мисля такова нещо друг не може да напише. Постингът Ви и звучи, ето как:
https://www.youtube/watch?v=X3295YpPN_Y
Приятно слушане!
цитирай
33. planinitenabulgaria - Не съм спрял да Ви прониквам /в блога/ нито за секунда, аз се уча от Вас.
11.10.2017 22:57
born написа:
Трае си !
Последни 20 регистрирани посетителя

22:37 - ...
22:32 - ...
22:27 - ...
22:27 - planinitenabulgaria
............
ПП. Аз не съм му измислил това название - по-простия ГЕЙтю го измисли !


Ако знатете, че заради новия Ви телевизор аз мога да Ви гледам и слушам в реално време благодарение на една специална програма, която получихме миналата година, доста ще се притесните...
При това независимо включен ли Ви е телевизорът или не. Заснехме видео какво прави валерий венцьеВ и какво не правите Вие, което съм загтанал в коментара ми.
Лошо, Другарю стефаН, лошо...
цитирай
34. born - Треперене страшно ме обзе, Костя !
11.10.2017 23:22
Бях те предупредил да не намесваш близки в нашите отношения, но щом тъй си решил - изборът е твой.
Що се отнася до телевизора, трябва да ти кажа, че нямам телевизор и телевизия не гледам. Но все пак - гледкай си щом те кефи . Не знаех, че си и воайор, но е разбираемо при чекиджийската ти природа. Будь здоров товаришч Костя Кросовка.
цитирай
35. born - Ето че и предпоследния визионер се изходи.
11.10.2017 23:27
Дано да не забрави да се забърше, че завоня доста тук на дъртешки кочкенеф.
цитирай
36. getmans1 - Знаех си, ...
11.10.2017 23:27
born написа:
Трае си !
Последни 20 регистрирани посетителя

22:37 - ...
22:32 - ...
22:27 - ...
22:27 - planinitenabulgaria
............
ПП. Аз не съм му измислил това название - по-простия ГЕЙтю го измисли !


... Знех си, че си предател и подлец и сега не се учудвам, че си и клеветник.
цитирай
37. born - На вниманието на читателите:
12.10.2017 08:48
Съществуват два вида гетювци : единият е малко по - грамотен . Общите им роднински черти са злобата и завистта, както и непостигнатата мечта да са на заветната "Първа". И двамата са претенциозни , но некадърни, поради което са мижитурствали през мизерния си комунистически животец, които и сега ги измъчва. Този, който се вихри в момента в коментарната част е по-простия, по-необразования, с минимум граматически познания на комсомолски "работник " от най-ниския ешелон. Мързи ме сега да търся из коментарите на постингите си, но в общи линии в един от постингите /в отчаяна защита на Маратонката/ Гетю заяви, че не струвам колкото маратонката на Костя. Най-вероятно поради твърде объркания неграмотен стил на изразяване съм останал с убеждението, че нарича Костя Миризливата Маратонка, което ми хареса като определение. Професор Костя трябва да черпи Гетю като особено сполучлив кръстник. Но това си е техен проблем.
Така че освен предател и подлец се оказах и клеветник. Но какво да правя като на този- по-простия Гетю не му се разбира като пише. Такива са нещастните селски идиоти !
цитирай
38. krumbelosvet - Съгласен донякъде
12.10.2017 08:55
Но май "смърдяща воня" е по-правилно от "воняща смрад". Авторът да си вземе бележка. А враговете му да се засрамят най-после. Особено поетите, не ги е срам!
цитирай
39. born - Но май "смърдяща воня" е ...
12.10.2017 11:12
krumbelosvet написа:
Но май "смърдяща воня" е по-правилно от "воняща смрад". Авторът да си вземе бележка. А враговете му да се засрамят най-после. Особено поетите, не ги е срам!

Приемам забележката и си вземам бележка. Даже ще анализирам съчетанията: "смърдяща смрад" или "воняща воня" и ще избера най-подходящото ! Дано "враговете" да се превърнат най-сетне в "опоненти". Дано, ама надали !
цитирай
40. get - Но май "смърдяща воня" е ...
12.10.2017 15:01
born написа:
krumbelosvet написа:
Но май "смърдяща воня" е по-правилно от "воняща смрад". Авторът да си вземе бележка. А враговете му да се засрамят най-после. Особено поетите, не ги е срам!

Приемам забележката и си вземам бележка. Даже ще анализирам съчетанията: "смърдяща смрад" или "воняща воня" и ще избера най-подходящото ! Дано "враговете" да се превърнат най-сетне в "опоненти". Дано, ама надали !



На БОЛГАРСКАЯ МУХА, КРЕМЛЯ – «ПОРНО» – той и born*Стефан

Муха бьется о стекло -
Рядышком окно открыто.
Или муху припекло,
Или страдает менингита
Ловко делает она
Агрессивные движенья
Ей свобода не нужна
Мухе надобно сраженье
Муха - лекарь, муха -врач
Мухе ЯД - ЛЮБИМОЕ ЛЕКАРСТВО
Этим ядом-то, видать,
Муха ЛЕЧИТ ГОСУДАРСТВО.
Муха борется со злом,
Все печется о народе,
Погибая за стеклом,
на жирнющем говноброде.
Родилась она давно
Еще в том двадцатом веке
Но Ей, любимое ГОВНО
ИЩЕТ в каждом человеке.»

- а, ако не ме е разбрал, да до-обясня, Нему, «интелекта» и нравствения блогов коректив - чрез философията в епиграмата на поета Лермонтов?

«Глупака и старата кокетка – са все едно:
Цървило и купчина белило са ... всё знание его!» ... и като съм почнал, да продължа с Лермонтов ... ?

„Стыдить лжеца, шутить над дураком
И спорить с женщиной — всё то же,
Что черпать воду решетом:
От сих троих избавь нас, боже!”

… та и аз ще приключа, като поета:

- от спор с лъжец, глупак и стерва – опази ни Боже ! …
цитирай
41. born - "- от спор с лъжец, глупак и стерва – опази ни Боже ! …"
12.10.2017 20:48
Ами и аз това казавам. Вярно, че в началото опитах да разговарям човешки с теб, старшинка. Но сгреших - признавам. Имам Въпрос : не разбрах защо Лермонтов е писал нещо на руски, след като е шотландец ? Би трябвало да го цитираш в шотландския оригинал. Или си правил превод ? Милиционерски ви работи, Милчо.
цитирай
42. get - @ 41. born - Боже, боже ... :))) ... защо ме наказваш … със спорове с … ?
12.10.2017 21:34
… такива илитерати, като Борн?

born написа:

Ами и аз това казавам. Вярно, че в началото опитах да разговарям човешки с теб, старшинка. Но сгреших - признавам. Имам Въпрос : не разбрах защо Лермонтов е писал нещо на руски, след като е шотландец ? Би трябвало да го цитираш в шотландския оригинал. Или си правил превод ? Милиционерски ви работи, Милчо.


- На който НЕКОЛКОКРАТНО следва да обяснявам, че НЕ МОЖЕМ ДА СЪДИМ ПО ФАМИЛИЯТА САМО – Като за русо или какъвто и да е „фоб” … е даден автор ?
- Значи, Олга Краузе е русофобка - Защото е с немско-звучаща фамилия ... тогава по куцата ти логика и Лермонтов(поради шотландските си произход и фамилия) не е руснак – а още Е и русофоб?
- Стефанчо с блогов псевдоним - ПОРНО – отново обяснявам, кат за теб и куцата ти логика … човека, в това число и поета с гражданска позиция ВИНАГИ Е РАЗОБЛИЧИТЕЛ било на Царската, било на каквато и да е Авторитарна – дори и от вида на „путинова(та)” власт! …

Дадох примера с Лермонтов, и написаното от него, за нравите в царска (не по-различни от настоящите) в Русия ... :

"Прощай, немытая Россия,
Страна рабов, страна господ,
И вы, мундиры голубые,
И ты, им преданный народ.

Быть может, за стеной Кавказа
Сокроюсь от твоих пашей,
От их всевидящего глаза,
От их всеслышащих ушей."

… и той е „чужденец” и русофоб - ТАКА ли?
- Борне - толкова си кух, с "опроверженията", та дрънкаш!
- Стефане, сам по себе си за мен личността ви - не е от интерес ... интересна и дразнеща е вашата пристрастност - при която ЗАГЪРБВАТЕ ИНТЕРЕСИТЕ СИ НА БЪЛГАРИН ... а с това и на мен, като част от българският народ!

- Ако ви интересува мнението ми, за Русия + USA Today - ще ви кажа личната ми гледна точка?

1.
Русия не може да претендира ЗА ЦИВИЛИЗАЦИОННО СВОЕОБРАЗИЕ И СПЕЦИФИЧЕН КУЛТУРЕН ТИП, Русия е чисто и просто недъгав Запад, вечно изоставащ ученик с укоримо поведение.
2.
Американската външна политика СЕ ДВИЖИ ПО ИНЕРЦИЯ ОТ ПРОВАЛЕНА НЕОКОНСЕРВАТИВНА КЛИКА НА БИВШИ Т-Р-О-Ц-К-И-С-Т-И(!), неспособни да научат каквото и да е от собствените си провали. Тези хора не могат да се променят, те са вцепенели в старите(си) навици (вж. Доминик Ливен?). Тази порода доктринери наричат „остатъчни елити” (residual elites), оцелели от “студената война”. Хора с дихотомизирано съзнание, нарцистични фантазьори на „американската изключителност”.
„Натискът на изток” (Drang nach osten) твори „реактивни русофили”, хора, отблъснати от истеричната пропаганда и уплашени от хазартното поведение. Тласкат нещата лекомислено към нещо подобно на втора Кубинска криза. А за всеки човек със здрава глава е ясно, че глобалните предизвикателства и ислямският тероризъм предполагат интелигентен стратегически компромис и нова МНОГОПОЛЮСНА структура на глобална сигурност. Идеята за отлагане на тази задача, „докато довършим Путин”, е ПРЕСТЪПНА глупост, блян на психопати.

3.
Русия излъчва безпокойство, от трудно удържано равновесие в риск. Това трябва да бъде признато. Руският „властов вертикал” предполага послушание и мощна административна опека (припокриваща се с авторитарната - к. м.). А на дъното е хаос и потенциален обществен бунт.
Който в Русия е страшен ... „О, бурь, уснувших не буди, под ними хаос шевелиться” (Тютчев).
В момента американският истъблишмент от троцкисти-неоконсерватори - спомагат с глупостта си? - РУСКИЯТ БУНТ СЕ ОТЛАГА ПРИ ВЪНШНА ОПАСНОСТ, това е важно да се помни! ... Родината е свещена категория, олтар – за всеки нормален човек … представи си, такива за мен са й руснаците. От което! - следва неочакван практически извод: Докато НАТО, обикаля руската граница, Путин може да бъде СПИ СПОКОЕН, или както се изразяват на жаргон – да „отдъхва”. Защото заплахата срещу Русия отменя руския бунт и консолидира властта. А това означава, че НАТО, тази не-умна машина, начело с екс-комунист и носещ агентурен псевдоним „Стеклов”, охранява руската власт, пази я от себе си самата. НАТО – следва да се разглежда, като своеобразен бодигард на Путин – от собствения му народ.
Това, като за такива, като теб е весел парадокс ... Навярно?

- За да има диалог - за какъвто претендираш, че си имал с мен - нужно е да питаш ... не да се "лезиш", като на аватара си?!
цитирай
43. born - Знам много добре как протичат ди...
12.10.2017 22:01
Знам много добре как протичат диалозите с милиционери. Мерси. Безпредметни са, защото не са диалози, а монолози. Разбирам те напълно - професионална деформация. Разбрах още. че си учил и във факултета по "Пожарно дело". На "Жданов". Да не сте колеги с Бойко ? Може би си му бил поръчител за кандидатстване в БКП ? И много поздрави на рускинята-русофоб.
цитирай
44. get - Знам много добре как протичат ди...
12.10.2017 22:43
born написа:
Знам много добре как протичат диалозите с милиционери. Мерси. Безпредметни са, защото не са диалози, а монолози. Разбирам те напълно - професионална деформация. Разбрах още. че си учил и във факултета по "Пожарно дело". На "Жданов". Да не сте колеги с Бойко ? Може би си му бил поръчител за кандидатстване в БКП ? И много поздрави на рускинята-русофоб.


- Прощавай не искам да те обиждам, питайки те - но да не би да страдаш от Attention deficit hyperactivity disorder - питайки ме: Къде съм учил?
- Отново пояснявам? Завършил съм факултет: Народна милиция ... не този на ДС. По мое време, същият се помещаваше на ул. "Жданов".
След като не желаеш да общуваш - не следва да ме коментираш, било в твоя било в други блогове и аз не го желая ... !
- Бойко е от групата хора - интересите на които ти защитаваш, питай ги тях ... тези, които опропастиха България по заповед на Москва, в съучастие със САЩ.
цитирай
45. born - Правилно си ме разбрал : категорично не желая да общувам с подобни на теб.
12.10.2017 23:28
Затова най-човешки те моля : не коментирай в блога ми ! Писнало ми е от такива като теб ! Аз в твоя блог не влизам и не коментирам.
Да считам ли, че си ме разбрал ? Предвид дълбокомислените ти и многословни излияния, очаквам отговор под формата на "ДА" или "НЕ".
Толкова !
цитирай
46. merlin68 - НАТО се управлява от бивш комунист, ...
12.10.2017 23:42
НАТО се управлява от бивш комунист, САЩ, от троцкистите, България и тя от бивш комунист... в блог.бг, бившите комунисти и чекисти са сила голяма... въобще света се управлява от бившите. Бивш - нещо с изтекъл срок, негодно. Някакви бивши хора с бивши идеали, с бивши принципи... бивши.
Подкрепям бившия другар Гет, да разтурим НАТО, та да падне Путин!
Чудя се мислите на някои дали също не са бивши?

Искам да питам тук препатилите лично, кажете ми, как се става бивш комунист? Как се загърбва партиен билет и се гласува комунизма да бъде обявен за престъпна идеология? Чудя се до каква степен трябва да си нагъл и долен мизерник та да оневиниш себе си - престъпника, прехвърляйки своите престъпления върху идеологията. Това е като инквизиторите да обявят Християнството за престъпна религия.
Когато видя бивш комунист, направо ми се повдига и не защото е бивш, или защото е комунист, не... защото нито е бивш, нито комунист - мръсник и вчера и днес.
цитирай
47. krumbelosvet - Маркс е казал веднъж, че НЕ Е МАРКСИСТ.
13.10.2017 10:59
В този смисъл, и аз не съм комунист. Но съм членувал в БКП от 40-годишен, и до днес членувам в БСП, щото нямаше И НЯМА, да, Н Я М А, да, Н Я М А нищо по-добро за членуване. Това тия 28 години го доказаха. СДС и НДСВ се оцапаха и изчезнаха МНОГО БЪРЗО. Сега кукловодите набраха опит, и ГЕРБ се оцапва по-бавно, но се вмирисва и вече се готви нова марионетка
Иначе мисля, че в Науката, както и у Бога, НЯМА ляво и дясно. Човек решава май само ДВА вида задачи - 1. Търсене на истината и 2. Търсене на ОПТИМУМ. Истината полека-лека я разкрива НАУКАТА. А задачата за оптимум е толкова МНОГОЗНАЧНА, че все още, даже в математиката, няма решение, а в практиката се решава приблизително, без сигурност, че няма друго, по-добро или даже ХИЛЯДИ ПЪТИ по-добро решение, а по-лошите са огромно МНОЖЕСТВО.
Задачата за избор на ОБЩЕСТВЕН СТРОЙ е задача за ОПТИМУМ, и няма научно решение, т.е. решение ДОКАЗУЕМО най-добро. Затова РАЗУМЕН спор може да се води САМО за АБСОЛЮТНО конкретни задачи, неотложно стоящи В МОМЕНТА. И е ГОЛЯМА ТЪПОТИЯ в спора да се внасят чувства, страсти и БЯС. Щото ПРИНЦИПНО никой НЕ МОЖЕ ДА Е СИГУРЕН, че е прав. Освен ако не е достатъчно невеж. Като някои от сценаристите на Слави, а и той самия, що се отнася за държавно управление.
цитирай
48. get - - Съгласен на "Да" с условието - ДА НЕ МЕ КОМЕНТИРАШ ... !
13.10.2017 12:11
born написа:
Затова най-човешки те моля : не коментирай в блога ми !
...
Да считам ли, че си ме разбрал ? Предвид дълбокомислените ти и многословни излияния, очаквам отговор под формата на "ДА" или "НЕ".
Толкова !

... било в твоя, било в други блогове?

- Както това правят в момента, тези "молодци" подписващи се, @46. merlin68 @47. krumbelosvet - които НЕ ПОЗНАВАЙКИ в същността И НЕ ПРАВЕЙКИ РАЗЛИКА - между ГЛОБАЛИСТИЧНИЯТ(по своя характер) -СОЦИАЛИЗЪМ НА МАРКС - наспроти, КОМУНИЗМА, на останалите ОСНОВАТЕЛИ на ПЪРВИЯ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ от 1864 година - раздават ум "как ще ни оправят"?

- Когато, тези и подобните на тях СОЦИАЛИСТИ("КОМУНИСТИ") - разберат РАЗЛИКАТА(!) между СОЦИАЛИЗМА на МАРКС(?) и КОМУНИЗМА(?) на останалите представители на Работническото движение - тогава ще има надежда, че нещо МАЛКО ОТ МАЛКО ще се промени в страната ни - инак ще продължават да страдат от последствията на СИНДРОМА, известен като "Стокхолмски", тоест на парадоксалната ""любов" на жертвата към насилника й" - ЗАБРАВЯЙКИ, че началото на ГРАБЕЖА над българският народ и страната ни, бе поставен от БКП, по заръка от МОСКОВСКАТА болшевишка партийно-номенклатурна-АРИСТОКРАЦИЯ ... а последната действаща в съучастие с Вашингтонските МЕНШЕВИКИ,"нео-консерватори" и "нео-либерали", казано по друг начин, ТЕ И членове на IV-я интернационал, основан от Лев Бронщайн, известен с прозвището "Троцки"!

За тези, които не са от партийният номенклатурен елит(като ТАКЪВ ярък представител, Е списващият в блога Венци-Валери ?), дирижиращ и до момента икономиката а от там и политиката на страната ни, ще да кажа? - За нас останалите обикновени българи, поета ГО е рекъл - Точно!

" погледът мрачен, умът не види
добро ли, зло ли насреща иде..." – Хр. Ботев, Борба

За тези от вас, оставащи наивниците, и кълнящи се в социалистическото "светло бъдеще"(което според Хрушчов, следваше да дойде през 1982 г. ?) важи ИЗВОДА-СУМА(обобщение ?):
- Пост-социлистическия носталгик, е като рогоносеца? Последен от цяло село разбира истината, че жена му(разбирай, комунистическата партийна номенклатура) цял живот го е правила на идиот, СЛАГАЙКИ МУ РОГА!

- Продължите ли да вярвате НА "ФАРИСЕЙСТВАЩАТА червена номенклатурна АРИСТОКРАЦИЯ"(с нейните метастази, СДС, ДПС, ГЕРБ и подобни), ВИЕ ПРОСТОДУШНИ СЕСТРИ И БРАТЯ БЪЛГАРИ - знаете какво е написано на вратите на Ада:
„Надежда тука, всяка оставете!”

- А на двамата ми "фенове" Мерлин и Белосвет - ако действително желаят градивен диалог - моля да КОМЕНТИРАТ в блоговете СИ по въпросите ... за които заявяват: "Аз всичко знам!".
- за да не нарушавам "парол д"оньор(а)" - която дадох на събрата ви по "знаене" Стефан, подписващ се й "born":
- Да не коментирам в блога му!
цитирай
49. krumbelosvet - За г-н Гет, уви, трябва да повторя:
13.10.2017 17:41
че относно избора на обществен строй "... РАЗУМЕН спор може да се води САМО за АБСОЛЮТНО конкретни задачи, неотложно стоящи В МОМЕНТА" (комент 47).
А г-н Гет ме праща да спорим за Маркс и др. леви от преди... повече от 130 години. Безнадеждна работа. А аз, мисля, успях да поставя спора на НАУЧНА основа и да докажа, че чувства, страсти и БЯС в политически спор са признак на НЕВЕЖЕСТВО.
А сега драги Гет, бихте ли повторили, че не повярвах на очите си, че "началото на грабежа на българския народ е поставено от комунистите" !?!?? Ако го повторите, то наистина спорът с вас е безсмислен. Трябва само да пазим децата от подобни ЛЪЖИ. Прекалено ГРУБИ лъжи.
цитирай
50. get - - Прощавай, Стефане - Борн, Но ... ?
13.10.2017 18:06
krumbelosvet написа:
че относно избора на обществен строй "... РАЗУМЕН спор може да се води САМО за АБСОЛЮТНО конкретни задачи, неотложно стоящи В МОМЕНТА" (комент 47).
А г-н Гет ме праща да спорим за Маркс и др. леви от преди... повече от 130 години. Безнадеждна работа. А аз, мисля, успях да поставя спора на НАУЧНА основа и да докажа, че чувства, страсти и БЯС в политически спор са признак на НЕВЕЖЕСТВО.
А сега драги Гет, бихте ли повторили, че не повярвах на очите си, че "началото на грабежа на българския народ е поставено от комунистите" !?!?? Ако го повторите, то наистина спорът с вас е безсмислен. Трябва само да пазим децата от подобни ЛЪЖИ. Прекалено ГРУБИ лъжи.


- Отпечатайте, това в блога си и-и-и ... да наченем спора ... без страст и бяс!

П.П.
Още веднъж извинение, че не спазих обещанието си - пред собственика на блога!
цитирай
51. born - че относно избора на обществен с...
13.10.2017 18:15
krumbelosvet написа:
че относно избора на обществен строй "... РАЗУМЕН спор може да се води САМО за АБСОЛЮТНО конкретни задачи, неотложно стоящи В МОМЕНТА" (комент 47).
А г-н Гет ме праща да спорим за Маркс и др. леви от преди... повече от 130 години. Безнадеждна работа. А аз, мисля, успях да поставя спора на НАУЧНА основа и да докажа, че чувства, страсти и БЯС в политически спор са признак на НЕВЕЖЕСТВО.
А сега драги Гет, бихте ли повторили, че не повярвах на очите си, че "началото на грабежа на българския народ е поставено от комунистите" !?!?? Ако го повторите, то наистина спорът с вас е безсмислен. Трябва само да пазим децата от подобни ЛЪЖИ. Прекалено ГРУБИ лъжи.

Абсолютно съм солидарен с теб ! Имам приятели- бивши и настоящи комунисти, с които често имаме спорове - но не спорове, които завършват с псувни и бой, а съвсем човешки и прилични. Всеки има правото на собствени пристрастия, както по политически - така и по всички останали проблеми на живота, който сме живяли и живеем. Когато това е един цивилизован диалог е разбираемо,но налагането на собствено становище по некоректен начин е неприемливо и неприятно. Затова написах този постинг, защото подобен подход е с обратен ефект. Да наричаш някого комунист или милиционер с ясното съзнание да го обидиш /особено ако той никога не е бил такъв/ е предизвикващо и отвратително.
цитирай
52. born - Простено да ти е, Гет.
13.10.2017 18:21
get написа:
krumbelosvet написа:
че относно избора на обществен строй "... РАЗУМЕН спор може да се води САМО за АБСОЛЮТНО конкретни задачи, неотложно стоящи В МОМЕНТА" (комент 47).
А г-н Гет ме праща да спорим за Маркс и др. леви от преди... повече от 130 години. Безнадеждна работа. А аз, мисля, успях да поставя спора на НАУЧНА основа и да докажа, че чувства, страсти и БЯС в политически спор са признак на НЕВЕЖЕСТВО.
А сега драги Гет, бихте ли повторили, че не повярвах на очите си, че "началото на грабежа на българския народ е поставено от комунистите" !?!?? Ако го повторите, то наистина спорът с вас е безсмислен. Трябва само да пазим децата от подобни ЛЪЖИ. Прекалено ГРУБИ лъжи.


- Отпечатайте, това в блога си и-и-и ... да наченем спора ... без страст и бяс!

П.П.
Още веднъж извинение, че не спазих обещанието си - пред собственика на блога!

И отново повтарям - нямам лоши чувства към теб, особено ако си коректен и не се опитваш да налагаш мнението си по недопустим, нетърпящ възражения начин .
цитирай
53. born - Право в десятката, Мерлин !
13.10.2017 18:24
merlin68 написа:
НАТО се управлява от бивш комунист, САЩ, от троцкистите, България и тя от бивш комунист... в блог.бг, бившите комунисти и чекисти са сила голяма... въобще света се управлява от бившите. Бивш - нещо с изтекъл срок, негодно. Някакви бивши хора с бивши идеали, с бивши принципи... бивши.
Подкрепям бившия другар Гет, да разтурим НАТО, та да падне Путин!
Чудя се мислите на някои дали също не са бивши?

Искам да питам тук препатилите лично, кажете ми, как се става бивш комунист? Как се загърбва партиен билет и се гласува комунизма да бъде обявен за престъпна идеология? Чудя се до каква степен трябва да си нагъл и долен мизерник та да оневиниш себе си - престъпника, прехвърляйки своите престъпления върху идеологията. Това е като инквизиторите да обявят Християнството за престъпна религия.
Когато видя бивш комунист, направо ми се повдига и не защото е бивш, или защото е комунист, не... защото нито е бивш, нито комунист - мръсник и вчера и днес.

В този смисъл искам да добавя, че бивши к@рви няма !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4598770
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031