Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2018 17:12 - Футуристично
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 18433 Коментари: 34 Гласове:
23

Последна промяна: 20.12.2018 17:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          Новият хит на Ауди.
          Ауди IT


image

            Мноо профинакоден модел, само за IT спешълисти. 

           Се си мисля, че от човека до шебека има само няколко заглавия еволюция.
       
           Често имаме  чувство за хумор, обаче нямаме  повод за смях..



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Ха ха ха
20.12.2018 17:15
Ха-йде първото плюсче да ти е от мен, а не от разни фейкове.
цитирай
2. starforlife - И ще си позволя да пренеса няколко коментара от под предходния ти постинг, защото са свързани с темата му.
20.12.2018 17:15
Пренесен коментар 1-ви:
Под предходния постинг на същия недоклатеняк, моя милост написа:
Боц... Боооц...
Боде моето, нали?
Е боде! Защото почива на готовности за показване на реалности, а не като вашите виртуалности.
Прав си, голЕм хап съм за вас. И именно това ви дразни.
Касае по нишката, че Библиотеката ми явно ви боде с реалността си, а не като с измислеността на вашите.

Коментар 2-ри:
starforlife написа:
Виж сега, смешник жалък... Нека ти обясня нещо: Аз не следя кой, къде, какво казва или не. Така, че твоят коментар НЕ съм го чел (и не ми е и тръпка да го чета).
Казах какво съм прочел, че казва Юлка.

А за опитите ти да вменяваш тук, че професията ми на 50% не очаква от мен да съм перфектен на тема писане на код (което определено го умея перфектно на 5 езика) мога да кажа следното:
1-во: Никой в България (а и по цял свят) не дава заплати в десетки пъти над средната за страната за "кОдкудякане" (каквото всъщност е не моето, а твоето). И ти отлично знаеш, че не се яви пред "Тетевен" по няколко причини. Едната е, че си бъзлив балон, който си мисли, че ще седна да го бия. Споко бре - на пръдльовци не посягам. Всъщност, аз никога не посягам пръв, така, че... Втората е, че фейс ту фейс без Гугъл - щеше да се спихнеш като... същия този балон, който вече споменах.
2-ро: И Венц0 спрямо домашните му некОдкодячи, и теб спрямо които и да са твои познати некОдкодячи, ви приканих да организираме двубой по надкодване.
Моя милост срещу тези, които според вас могат да кодят и не "кОдкодякат".
За да видим колко резон има в това, което те комплексира и ти отнема както ги нарича Вмир "опорните точки".

Така, че, Кофи, след като нямаш готовност да изправиш пред мен такива, които според теб могат да кодят, за да докажеш, че аз само кОдкодякам - си оставаш онзи празнодумец, който си всъщност.
Повтарям пак:
Когато кажеш... Където кажеш... Срещу колкото кажеш...
АЗ СЪМ ГОТОВ ДА СЕ ИЗПРАВЯ И ОБЗАЛОЖА, ЧЕ ЩЕ ПОКАЖА НИВО НАД ОТСРЕЩНИТЕ НЕ САМО ПО ЧИСТОТА И ЕФЕКТИВНОСТ НА КОДА, А И ПО СКОРОСТ НА ПИСАНЕТО МУ.
И съм готов да се обзаложа спрямо това на каквото кажеш, празнодумецо.
Схващаш ли каква е разликата м/у мен и ВАС?
Познаването и достоверността на възможностите си.
Той пък е по повод на опитите за вменяване, че на съм АйТи


Е да де, но в редица постинги (в последния ми най-очеизвадно, защото ви го показах "Аудито" малко по-... "разчупено") "Ауди"то (което никак не е едиствен мой автомобил) се вижда като факт, а ти явно си ходиш с двойката...
Е да де, но под мой постинг (Да давам ли линк?) съм показвал снимки на дипломата ми, свързана с АйТи (която никак не е единствена и там има и снимки на други дипломи) и това обстоятелство се вижда като факт, а ти се плюнчиш с гугълене, но все се издънваш при опитите ти за пудрене. Поне в очите на интелигентните се издънваш.


ПС: Осъзнаваш ли колко яко боцкането ми май се е вклинило в жалките ви дърти задници, че е това ви поведение?
Ти...
Икономистчет0...
Венц0...
Все недоклатеняци, които зеленеете сега, че след като години ви търпях да се надувате като балони в тръни - започнах да ви ебавам.
Ебаване - това е единственото, което заслужавате.
Но може и реално "е~ане" да ви дръпна. Само, че не ви стиска.
цитирай
3. kvg55 - blackpredator,
20.12.2018 17:18
Знанието е сила! В случая военна.
цитирай
4. starforlife - ~ 3. kvg55
20.12.2018 17:28
"Градски", а ти осъзнаваш ли, че нистина си абсолютен трол?
Първо: С появяването си из разните постинги след минути от публикуването им.
Ти в блога ли живееш, пич?
В случая аз се "ям" с кретен-Кофичко от повече от час и затова изцъфтях така бързо, защото пътувам от Плевен за София с автобус и убивам време, но ти... Под куп блогъри...
Второ: С глупавите си и НЕдиалогови коментари.
(Като например при мен за О'Хенри, за когото както спрямо всички други мои контриращи те реплики - просто замлъкваш, защото не можеш да диалогизираш адекватно.)
цитирай
5. blackpredator - ааа, миси
20.12.2018 17:36
starforlife написа:
Ха-йде първото плюсче да ти е от мен, а не от разни фейкове.

тъкмо си мислех, че ще пушим калюметя, па ти си снесъл самосвала
с компоста си
карай, дозирай сламата
иначе много мирише тора
ееех, старабей..
цитирай
6. kvg55 - До 4. starforlife
20.12.2018 17:37
Моят принцип е до 1-2 коментара под постинг. Моите коментари изискват огромни и многоспектърни знания и дълбоки размишления.
цитирай
7. blackpredator - Вакеро,
20.12.2018 17:37
kvg55 написа:
Знанието е сила! В случая военна.

в устава е Силата ;)
цитирай
8. starforlife - ПС:
20.12.2018 17:37
Кофичко,
вземи научи БайВенц0 как се качват снимки тук, а не да "моли" мен.
Тогава ще има някаква полза от теб, а не от безсмисленото ти от години заяждане с този и онзи.
Защото е факт, че аз съм научил много хора (включително теб) на много неща тук.
А нали БайВенц0 казва, че е важно какво оставяме след себе си, даваме на околните.

Научи ги да речем как за 5 секунди да откриват откъде си взел снимката например.
https://imgix.bustle.com/rehost/2016/9/13/21f0bc2e-870f-48f8-934c-beaf4acf9e09.png?w=970&h=582&fit=crop&crop=faces&auto=format&q=70

Защото и "Градският", и Венц0, 99/100 съм сигурен, че не го знаят и не го умеят.
Ето такова нещо покажи поне веднъж и бъди полезен, а не просто блогов кьор-фишек като цялата ви аГИДка.

Та те така.
цитирай
9. starforlife - ~ 6. kvg55
20.12.2018 17:39
"Градски",
убедих се, че ти НЯМАШ ПРИНЦИПИ.
Ти си просто шут!
Полит-комисар.

Освен това в момента двуличничиш с "ЛЪЖА".
За броя коментари говоря, "Градски".
Оказа се бита карта. Жалко.
Само излагаш Родния ми край!
цитирай
10. theeconomist - Ей на това му се вика "кодене на е -Гайдера"............
20.12.2018 18:14
"ПС за икономист0: Към онзи облог, че вашите библиотеки на Венц0, твоята и Кофичк0 удвоени, са по-малки от моята - прибавям, че ще са по-малки и ако прибавите и удвоеното количество е-книги които имаш за е-Гайдера.

Айде хайрлия да е новият Гайдер! На английски е reader но на провансалски диалект може е да е гайдер.

https://www.amazon/Amazon-Kindle-eReader-6-Inch-Touchscreen/dp/B00ZV9PXP2
цитирай
11. starforlife - ~ 11. theeconomist
20.12.2018 18:21
Показа ли, че Интелектът ти е чуждо понятие, Фукльо Празнолейкин?
Човек, който не схваща иронията в случая, че те наричам Гайда(р) - тоест, кожен обем, пълен с въздух - няма как да схване защо съм го написал като Гайдер, нали така?

Ех, икономч0, икономч0000... Ако разкажа на блогърите за пудренията ти на ЛС в които си ми се изхвърлял като чикия на пясък - още повече ще ти се смеят на кухото его.
Смешник си ти, пич. Смешник.
цитирай
12. starforlife - Всъщност, чакай, че забравих като провансалист, да дам поправен линка ти, че да е работещ:
20.12.2018 18:28
https://www.amazon.com/Amazon-Kindle-eReader-6-Inch-Touchscreen/dp/B00ZV9PXP2

Схванахте ли отново, Гайдарчета мили?
Че едно цитиране на линкове не можете да направите в коментар, ама е-Гайдерите ви, нали...
Дай реална снимка на "Kindle"то, Гайдар-икономч0, а не линк както прави Юлка.
И не мисли, че си голЕмата работа имайки е-Гайдер - такъв има всеки 5-ти човек в България или поне сред познаваните от мен.
Да се обзаложим ли, че имаш не повече от 1/100-на е-книги от е-АлександрияIT.бг за моя "Kindle"? М?

В момента се връщам от Плевенско с автобус и затова се ебавам с вас - да запълня време.
Като се прибера вкъщи - ще снимам "Киндъл"а си (в/у книга за "Амазон" примерно - ха ха ха) и ще допълня постинга, сдялкан преди малко от смартфона като ирония (по отношение на заглавието) спрямо този.

ПС: Чак толкова пък да не се усещаш не очаквах, икономч0. Баааси захлупеняка дето се оказа, пич.
цитирай
13. germantiger - квинтесенцията на руските българи
20.12.2018 18:36
ДИНОЗАВРИТЕ СА БЪЛГАРИ

СЛЪНЦЕТО Е РУСНАК
цитирай
14. troina - !!? жоорее, ти си във Виртуала, брат /и никой не те пита на кой рейс..
20.12.2018 19:19
Ти го плюеш в суратЯ, то се..облизва..и иска още..
колко пъти ще ме цитираш?
ще искам ..% накрая от Амер .ти заплата..
какви пак ги дрънкаш..
Болен мозък...
НИКОЙ не ти иска никакви уроци, аре..баста с тозз тъп номер..
Театрото ти е за Читалището на краваров/ с. Баня..


ПС: Осъзнаваш ли колко яко боцкането ми май се е вклинило в жалките ви дърти задници, че е това ви поведение?
Ти...
Икономистчет0...
Венц0...
Все недоклатеняци, които зеленеете сега, че след като години ви търпях да се надувате като балони в тръни - започнах да ви ебавам.
Ебаване - това е единственото, което заслужавате.
Но може и реално ебане да ви дръпна. Само, че не ви стиска.
цитирай
15. starforlife - Ето я и върти опашката, за която думата "характер" е изпразнена от смзисъл и е готова да се надупи на всеки, който малко от малко облизва Егото й.
20.12.2018 19:32
Халал да ви е. Отива ви на аГИДката.

А дали някой ми иска урпоците или не - не си ти тази, която да го казва това, ДжуКО.
Реших - пуснах.
Ти си тъпей с двете гънки в мозъка.
Успоредни при това.
цитирай
16. troina - Барон Джоркин, ти ме споменаваш..редовно..
20.12.2018 20:24
опитвам се ,нооо Не мога да ти изтърпя Идиотското поведение, момкооо
не търся опора в никой, освен в моя Ум и характер и Опит..
ти досаждаш на този онзи, само и само..да имаш неква Агитка,
разл от КУРтан и др фантасмагорични женки,
които САМО теб чакат в Нетя до 02 00...
ти нямаш капка ..достойнство ,клетнико..100п съм го казвала..
на кой му пука от..снимки и клипчета, има 10000 стр в Интернет
подмазвачи..жалки нещастни..мъже, били...пфууу...
цитирай
17. codetroina - !!!? Жорее, на 112...имаш ли близки край теб
20.12.2018 21:41
АЗ НЕ съм си деактивирала..никакъв ПРОФИЛ..от посл.2год..
ти ми пипна ..katara, ти се опита и ВЧЕРА с ...codetroina..
защоти..ти показвам..мръсните, долни лъжи и измами..
нооо, се уплаши,
ей луд и долен, нещастник ..ЗНАЕ те целият БЛОГ..
...дребни и тъпи интрижки пак опитваш..педал...

НЕ намесвай един вагон хора..боклук долен..
и не ми викай ...Джул...
цитирай
18. milady - нали, ще се махаш..с АУДИто и личният ти шофьо
20.12.2018 22:09

нито си забавен, нито интересен..нито полезен...
просто, сложи Бляки тук..за да си чешеш..краставата жалка порода..
Гошо, ти си Човек със жълта книжка, и не могат да те осъдят, чуй се само..
Спри с тези блогови клюки, и интриги../ това правиш..от 5год..
това че си по-добър от пенсиите тук..в комп.Анимация.
нищо НЕ означава..НИЩО...
даже и напротив...глупи..
цитирай
19. starforlife - Ето бре, ДЖУ(л)КА,
21.12.2018 03:02
премахнах коментарите дето те комплексираха.
На сутринта ще натоваря библиотеката в "Ауди"то... Ще сложа и двата МАСа (поне)... И ще ги подпаля. Става ли или пак не ти изнася?
цитирай
20. vencivaleri1951 - Ако беше спрял до тук,
21.12.2018 05:56
starforlife написа:
Ха-йде първото плюсче да ти е от мен, а не от разни фейкове.


Щеше да си ОК, ако беше приключил с присъствието си в този постинг с поздравлението което направи, а то последващите ти коментари е видно, че попадението на "Блеки"
те е жегнало и комплекси "възбудиха " адреналина ти. Ти учиш на АЙ ТИ, но и ти научи нещо от разговорите за книгите и с книгите/тук ти имаше попадение/-поне , че имаш една , а не три библиотеки и , че не секциите и етажерките правят библиотеката , а колекцията от книги и , че не отиваш в мебелния магазин да купуваш бибилиотека, а купуваш хранилище за библиотеката си -кажи тенкю баби:)
Ти обсъждаш на всеослушание , че съм поискал съвет как да изпратя снимки от телефона или таблета си. Ами ти поиска да "броим" книги Щях да ти пратя това което съм закарал на село и което е в насипен вид в кашони и куфари за съжаление. И то е така , защото на съпругата на дистрибутор на масла за автомобили и машини , книгите на университетски преподавател и висш военен попречиха да си нареди сервизите и "амурчетата" Кара ново мини, а съпругът и осемцилиндрово БМВ 4х4.
Минито споделила с жена ми, че го купила след като видяла реклама-онази реклама , където три момичета паркират и "дават 5". Те добре, но наемателката ни е м/у 120-140 кг!? Всеки месец когато жена ми ходи да оправят сметките онази и показва придобивките си за месеца. Последния път бяха няколко бодита на извества фирма. Приказката и се върти все около това какво е придобила и какво ще купува.
Разбираш ли защо ти пиша тези неща? АЗ ИМАМ-са девизите на тази дама и теб. Какво има тя-бодита, а за какво са и? Вместо да се потруди /а време и средства има/
да преполови това върку което ще облича бодитата, тя купува, купува...
Ето те и теб с три коли-скъпо БМВ, не евтино Ауди и Тойота. Ще купуваш и Порше
Въпросът за какво са ти. Скъпите ти коли са взаимнозаменяеми. И двете ли ще ги караш едновременно-те губят цената си на половина , още от момента на купуването си-не са коли за колекция-серийни са. Тоест събираш скрап и начина по който ни го показваш ме кара да си мисля, че очакваш завист. Не , смешен си, особено с четирите 5ици .
Преди месец мой клиент имаше проблем с инвеститор. Човекът ми е подизпълнител на един обект в Дружба 1. Инвеститорът е американска фирма-обектът ще бъде База данни-тоест в твоя бранш. Опитахме първо да изгладим разминаванията
с инвеститорския контрол и счетоводството му-невъзчожно беше. Някакъв италианец ни се пудри половин час и нищо. Направих си среща с "боса" Направихме я в центъра-не ни се газеше калта и на двамата , на гара Искър. Дойде млад човек, с порутени дънки и яке в 15 годишен мерцедес, нисък клас/ японка/ Ухилен, дружелюбен и за минути стигнахме до компромис/ Разликата идваше от начина на отчитане/ Разбрах и , че е един от собствениците на фирмата и идваше от среща с Теленор и А1-щял да им държи сървърите/каквото и да значи това-може и да не съм разбрал/ Гледах го този млад мъж и ми харесваше като излъчване. Контактен, диалогичен, не започващ ни едно изричение с аз. Караше таралясник. " Гайдар " би му казал ти. Часовникът, пръстенът и писалката му , обаче струваха далеч повече от четрите ти петици. Пак помисли защо ти разказвам и този случай
цитирай
21. starforlife - Сега ще изпъна един "чаршаф", защото това много ви дразни, а мен ме кефи да ви дразня празнолейките.
21.12.2018 06:47
Ще го изпъна "точка по точка" (с леки отклонения и допълнения - ха ха ха) по твоя чаршаф, Венци. Защото, нали, когато ти разпъваш чаршафи и то с твои заблуди, нарочни или не преиначавания и нарочни или не ЛЪЖИ - всичко е точно, но когато аз в чаршафи говоря истини - е проблем за вас.
Та:
~ Ако и ти се беше "постарал" да ме поопознаеш преди да започнеш да се опитваш да се ебаваш с мен (Със сакото ми, например. Което всъщност е едно от най-евтините ми и досега не съм ви навирал в очите скъпи такива, така ли е?) - също щеше да е ОК, но не би.

~ Жегнало комплекси? Какви комплекси специално по отношение на книгите бе, Венци? Та аз имам над 8 000 (осем хиляди) заглавия бе, пич. Ще съберете ли тримата, които се правите на най-най- 4 хиляди заедно, м?
Комплекси спрямо кретенеенето на Блеки на тема мои професионални компетенции ли бе, Венци? Та нали удвоените ви заплати (твоя пенсия) едва ли биха се равнили на моята бе. Ама не съм като твоя комплексиран кореш си снимал стотачките (в евро, защото на мен така ми плащат) и тази идиотия да е изблейкана на "първа". Така ли е или ще оспориш?
Всеки има комплекси. Аз също. Но те изобщо не са тези, които ти смяташ и/или се опитваш да вмениш на околните.
Само и единствено Децата ми знаят моите комплекси. Никой друг. Запомни го добре това.

~ Аз от теб да съм научил нещо и то на тема Книга и Библиотека, което ми е едно от скъпите хобита? (Защото имам около 20 книги, на които цената бъди сигурен, че е по-висока от на същия ти кореш мерджана. И с мои коли също не започнах да парадирам преди да започна да ви ебавам. Така ли е? Да не мислиш, че "Ауди"то е от онзи ден? Имам около 20 реални познати от съблогърите и всеки един от тях ще потвърди, че НИКОГА не отидох на среща за по кафе или каквото и да е с тях с някоя от моите коли, а обикновено с такси. Факт. Ноторен, ноторен.)
Да ти имам самочувствието, че ти, който нямаш Книгата за хоби като колекционерска стойност - си ме научил що е Библиотека. Ти затова искаш да подвържеш уникален екземпляр - защото има мен какво да научиш.

~ Това за снимките ти не го поиска на лични, а в коментар под мой постинг! Факт! Така, че - не се опитвай да представиш пред четящите, че едва ли не, постъпвам педалски. Така ли е, Венци? Не писа ли за това там, където всеки може да прочете (Бъди сигурен, че няма човек, който да се мярка тук, а да не наднича при мен. Колкото и някои сега да го оспорят.)
И, ако го "изцепих" тук, Венци, то е заради факта, че е факт, че Блеки на нищо полезно не е научил никого тук, но има педерастията преди години както казваш ти да пише за това как се помпа (по профански начин) и спомогна за доосирането на блога.
Къде админите ги няма в кърпа вързани (а то и опира до това, че не схващат на какви принципи е накодена платформата и нищо не разбират да речем от реактивно програмиране)... Къде идиоти като Блеки да дават на други идиоти "знание" за идиотски неща.
Защо досега не си научил от него това, което не можеш, Венци? Ако ме познаваше и четеше - щеше да си го научил още през 2007-ма.
Схващаш ли, Венци? Или отново няма да имаш мъжеството пред себе си да признаеш, че говореното от мен е факт? М?

~ Аз да съм поискал да броим книги? Абе ти поне веднъж ще кажеш ли Истината? М?
Ти започна да се ебаваш, че имам 2 книги и само тях разкарвам (неосъзнавайки как и кого конкретно ебавам с тях) насам-натам - е реших и започнах да показвам, че книгите ми както вече разкрих - са НАД 8 хиляди заглавия. И не са в куфари и мазета на вили. Но ти и за това има наглостта да ехиднееш: че видиш ли "Барон Мюнхаузен" (една от трите ми, която книга е твой набор) бил подложен явно на влага, при положение, че моите са на полица, зад стъкло и в условия с централна чилърна климатична система.
Е как да те уважава човек, когато твоите книги по куфари и мазета, а правиш забележки на човек, който държи своите в условия, в които ти не живееш? Кажи ми. Ам хай така, честно и мъжката.

~ Следиш нишката с кое "тире" на какво в твоите измишльотини отговарям (репликирам), нали така?
Та: Преди време под мой постинг каза, че книгите ти са така, защото на... французина, който ти е наемател, съпругата имала прахова алергия. Да ти показвам ли коментара ти? В него дори описваше как засрамен е свел глава заради котките.
Сега пък друга версия описваш и то със същия "патетизъм".
КОГА ГОВОРИШ ИСТИНАТА, ВЕНЦИ?
Защото поне 10 човека са прочели предходната ти, описана от мен версия и ще потвърдят, че аз не си измислям, а явно дислексията не спасява от старческа деменция и си забравил какво ни бърбореше преди няма и месец.

~ ДА НЕ ПРОПУСНА НЕЩО "ВАЖНО": Щял си да ми пратиш казваш. Не, Венци, не искам нищо да ми пращаш. ИСКАМ ДА КУПЯ ВСИЧКИТЕ ТИ КНИГИ, С КОИТО СИ ГОТОВ ДА СЕ РАЗДЕЛИШ И КОИТО "ГНИЯТ" ПО КУФАРИ И МАЗЕТА, НО ТИ ИМАШ НАГЛОСТТА НОЯ "БАРОН" ДА ЖАЛИШ. Приготвяш ги и:
- за "нормална" книга - заплащам по 5 лева на брой.
- за Класик - по 10 лева на брой.
Без значение колко са - 1000 да са - броя ти 7-8 хилади - колкото се получава.
Става ли?
Делово предложение- Тук и сега. Без значение, че едва ли имаш книга, която аз да нямам.
И да не забравя да отразя поредното ти пудрене, че съм бил имал някое попадение (в смисъла на стойностна книга).
Венци, казах го: "Говорене" със заглавия на Класици не става. А това в момента кефи мои Приятели - правя го - говоря чрез заглавия на книги. А това е възможно с разнородни книги.
НАЗОВИ ЕДНО ЗАГЛАВИЕ, КОЕТО СМЯТАШ, ЧЕ НЯМАМ, А ТИ ИМАШ - И, АКО АЗ НЕ ГО ИЗВАДЯ И ТИ ГО ПОКАЖА - ТРАМВАЙ ДА СТАНА И ЕВГЕНИ МИНЧЕВ ДА НЕ ЯХА-ха-ха-ха.
Схващаш ли? Убеден съм, че нямаш Книга, която аз също да нямам. Абсолютно убеден!

~ Аз разбирам защо ми ги пишеш тези неща и дълбоко в себе си съм убеден, че е с добра умисъл, но ТИ ПРОСТО ГРЕШИШ ПО ОТНОШЕНИЕ НА МЕН, ВЕНЦИ. Защото изобщо не познаваш Човека Георги Стоименов, а "познаваш" съблогъра СатрФорЛайф. Само, че аз казах, че теб като персонаж те познавам откакто си тук, а ти мен - от няма и половин година и то в светлината, в която ви се представям, решавайки да се ебавам с вас, тези, които го правехте от години с хора като Гети например.
Защо? С какво Гети е по-маловажен от кореша ти?
С това, че не печели колкото него ли?
Ами нали същото става тогава аз спрямо него съпоставим мен - и той не печели колкото мен. Да продължа с години да го ебавам ли?
Ще го поебавам. Заслужил си го е. Но не години като вас.
Аз не се "пудрех" дасега с това и онова, а именно той. За комплексираното икономистче говоря. Да не стане грешка.
Това също ще го потвърдят поне 10 човека тук.
Хора, които вие дори не отчитате, че и те са блогъри и те имат право на нормално "съревнование", а не Блеки да помпа твоите и особено на същия недоклатен икономист, глупавите и бездарни постинги.
Моите Приятели половината ги научихте кои са.
КОЙ ОТ ТЯХ Е ПОМПАН, ВЕНЦИ?
Изключая Земела, но не я помпя аз, а един "от вашите" - комунист, но и с фашистки наклонности.
Земела блогър от висота ли е, м?
С талант на Поетеса, каквато Уондер изобщо не струва пред нея, м?
Но не я помпя както Блеки въпросната, нали така?
И никога, ама НИКОГА не е казана крива дума от Земела, а от онази - всеки път, когато някой я осмее.
Ами за осмиване е често, защото често пише пълни глупости. И се прави на това, което не е.
Та, Венци?
Ти разбираш ли защо ти ги пиша тези неща?
ЗАЩОТО ОБОСОБЕНАТА ВИ ГРУПИЧКА НЕ СТЕ ЧЕСТНИ И С ДОСТОЙНСТВО!
Никак!
Но аз съм бил комплексаря, а не икономч0, Уондер, мондер и бля-бля. Хайде малко себерефлексия, м?

~ С три коли?
Че те са повече бре, Венци! Ха ха ха
Шегувам се, но наистина са повече.
Имам и бус. Е, и?
Какво от това?
Какво ТЕ/ВИ бърка?
Да не откраднах от вас бе, Венци?
Изкарал съм си парите и то с честен труд (Никога не съм спекулирал на Борсата например, защото за мен това е под Достойнството, а същият този твой кореш с това се хвали, но той е готин комунист, а аз зъл капиталист? М? Хайде пак малко себерефлексия, м?).
КОГА ВИДЯ СНИМКА НА БОРДОВИЯ КОМПЮТЪР, ОЗВУЧИТЕЛНИТЕ СИТЕМИ И ДИСПЛЕИ И Т.Н. НА "БМВ"тата МИ БЕ, ВЕНЦИ?
Та ти (и другите съблогъри) дори самите тях не си виждал. Така ли е?
А на целият блог в очите беше изблейкван "Мерцедес"а на кореша ти и лалавизора вътре.
Абе, смешник... (На икономч0 говоря) Че нали е няма и 30 хиляди желязото ти бе. По-евтино от онези книги на снимката от предходния ми постинг.
Хайде малко себерефлексия, м?

~ Бази данни, Венци НЕ Е МОЯ БРАНШ! Отново говориш наизуст. А така не бива. Аз се занимавам основно с роботика от вече има-няма 6 години. С изкуствен интелект при автомобилостроенето също.
"Споделих": Офисите на американската компания, в която ОСНОВНО (защото не работя само за нея) засега са все още в МОЛ "Сердика". Па разберете я коя е бе, джанъм!
"Споделих": За 9 години това е компания, надминала като капитализация "Газпром", който е на... 25, ако не се лъжа. Па разберете я коя е бе, джанъм!
А не да кретенееш, че работя за НАСА.
Но пък:
"Споделих": Компанията е единствен партньор на НАСА по два огромни проекта (по единия коди по ниските нива моето "аз имам СТРАХОТЕН СИН!").
Какво направихте вие?
Присмяхте се. "НАСА"-МАСА.
Ама защо бе, пичове?
Вместо да се кефите, че БЪЛГАРИ привличат американци да работят в офис на корпорация тук и създават Историята в определен сектор на АйТи, на вас ви дай да ехиднеете.
КОЙ КАЗВАШ Е КОМПЛЕКСАРЯТ В СЛУЧАЯ?
Икономч0, който си снима архаичния телефон в офиса и отново е изблейкан да го гледа целия блог, или аз, чиито телефон е поне 7 поколения над неговия, но не съм ви го навирал дори сега когато така се ебавам с вас в очите? М?
КОЙ КАЗВАШ Е КОМПЛЕКСАРЯТ В СЛУЧАЯ?
Икономч0, който си показа по същия начин IBM лаптопа (служебния) за няма и 1000 долара и отново беше изблейкан, или аз, който снощи като ебавка ви пуснах два (личен и служебен) МАС-а, които са на обща стойност близо 12 хиляди лева?
М?
Показах ли ги когато ти се опитваше да се подиграваш, че лаптопите ми от "Технополис"? М?
И то при положение, че твоят се оказа втора утотреба.
Не мислиш ли, че е смешно? М?
Хайде малко себерефлексия, м?

~ Кои четири петици, Венци?
Нещо деменцията май-май...
Да не говорим, че ако визираш "Ауди"то - ти няма как да знаеш колко струва (28 хил. лева е - запиши го в досието ми - ха ха ха), че да пишеш тези неща за часовника и писалката на въпросния пич.
Но като каза "писалка": Да съм снимал и изблейквал писалка, на чието топче има гравирани инициалите ми като микрошрифт и с която разписвам документи? М?
Че нали всеки може да спести 1200 лева за писалката и още 600 за гравирането бе, Венци.
Но не всеки е комплексар като креша ти, че да я снима като "Мерцедес"а, телефона, водката... И като казах "водка" - подиграх ли го, че беше заснета на витрина в магазина още когато и това беше изблейкано, м? Не! Напрових го година след това, когато започнах да ви ебавам.
Или, икономч0, ще отречеш, че поне 5 пъти си лъгал околните със снимки от рода "вижте ме - почудете се - носа ми се не достига с говняна клечка"? М?
Не на мен, пичове.
Вие май не знаете какво е това мета-данни и как всяка ваша снимка съдържа точните координати на заснемане.
И когато снимате "бароците в бара" в четвъртък (мисля, че беше), а лъжете, че е било в петък - лъжете себе си и както ОНАЯ (ха ха ха) ги/ви нарече - "пенсионерите" тук. Не мен. Не и поне 10 човека тук, които съм научил на куп неща, а не на логиката на Русть0 например, който пък за перспектива не е и чувал, но на детектив се прави.
И който има поне 3 женски профила, Венци, но ти си седнал Корти да вменяваш, че е мой.
Ами тук е момента да го кажа: КОРТИ Е ЖЕНАТА, КОЯТО ОТ БЛИЗО ГОДИНА Е ... П Л Ъ Т Н О ... ДО МЕН.
Пък вие го третирайте пикантерията както искате.
(Следващия ти постинг, Кофичко, да е със заглавие "Блогър са жени за свой клонинг!" хаааа ха ха ха)

...

ЕХ, ВЕНЦИ, ВЕНЦИИ... ЗНАЯ, ЧЕ СЕГА ЩЕ ЗАПОЧНЕТЕ НОВА ВЪЛНА ОТ ЕБАВКИ.
Но истината е, че:
Първо, ама въобще не ми пука. Ако ми запука - имам начини да се изправя пред всеки от вас и да му изпукам един зад врата.
Второ, нищо няма да промени за мен.
По-важното обаче е, че няма да промени и за вас.
Аз ще си ви ебавам с "тежкареенето" си, а вие ще си комплексеете, че го правя от комплекси.
Но нито Земела...
Нито Вмир...
Нито Гети...
Нито Корти...
Нито Софи...
Нито МълчанияОтНадежда...
(която също е класи над Уондър, но не я помпам както недоклатеняк-Кофичко всяка Ундърска полюция)
Нито който и да е от познаващите ме тук, ще си променят мнението за мен, а още по-малко за вас.
Схващаш ли, Венци?
Не ми отговаряй - просто ми е все тая дали схващаш.

(Зная, Блеки, зная. Хапчетата. Хааааа ха ха)
(Само гле'й да не ти ги навра някой ден в дъ-то. (Без "ха ха ха")
цитирай
22. blackpredator - блек постулат
21.12.2018 07:22
дай на глупака трибуна и му гледай сеира...
цитирай
23. vencivaleri1951 - Слушай драги " Звезделине"
21.12.2018 11:23
[quote=starforlife]Ще го изпъна "точка по точка" (с леки отклонения и допълнения - ха ха ха) по

започвам наистина да се дразня от непомненето ти какво си писал. Когато стана въпрос за книги ти написа , че имаш около 1500 заглавия без да броим техническата литература. Тогава ти написах, че това , ако е книга на седмица са повече от 20 години. Ти влезнал в персонажа на Кортина/ това от Фамилията Кардашян ли си го взел-те сестрите като теб имат от всичко по много:) ми отговори , че "Жоро събира книги от 14 годишен" Сега на прима виста пресметнал ти казвам , че 8000заглавия за повече от 20 години , значи си купувал книга всеки ден. Имаш ли представа какво представляват като обем 8000книги, колко библиотеки в страната имат 8000заглавия-не книги, а заглавия и за каква колекция говориш, като това което си показал е от вторичния пазар-смачкано и унищожено за всеки колекционер. Не казвам, че е лошо и укоримо да се купуват книги от кашони-аз съм купувал и купувам още , но да съм казал че съм колекционер. За какво да давам пари за нещо , което не струва нищо. Ти гледам си се разкупувал като Крез-На едро букинистите дават по 50 ст на едро за меки корици и по лев, лев и 50 за твърди. Преди да ги закарам на село съм мислил и за продажба, но след подобна цена мислим къде да ги подарим-също не е лесна работа. Предложението ти даже и не обсъждам-отново се изхвърляш

-Не съм писал французи , а белгийци-истина е , че са от френската част. Да има , и издания в секциите, но основно са боклуци, но да допуснем , че има жена която ги чисти всеки ден. Лъжата пролича от котката и-няма как да имаш прахова алергия и да имаш домащен любимец, още повече като нея котка. Това с" изгонените" книги на университетски преподавател бе метафора драги ми притежателю на 8000 заглавия.
Да, държа ги в кашони и куфари , защото нямам къде. Да , дал съм къщата под наем, защото ми е голяма, а и скъпа за подържане. Не се чувствам подценен , като споделям , че си правя сметки за бита ми
За мен всички , които се занимават с автоматика, робатика, компютри са Ай Ти специалисти-дори и тези които ми диагностицират таралясника с лаптопите си.
Когато говорех за мъжките акцесоари на господина имах предвид висок карат камък, ролекс и стилна писалка Паркер. Не съм се вглеждал за гравюри, а и те се правят да ги чете титулярът-при теб може би е друг-4 петици и сме върхът...
Знам коя година е моделът на Аудито-Вагаджия съм, но не мисля че е интересне коментар за него, още повече колко си платил и колко ще платиш
Не е вярно, че първата ни среща бе със "сакото" Година може би преди това , един бузест мъж с очила и с пръщяща риза по шевовете влезе в постинга , да ме предупреди , че редът ще бъде вече друг в блога, няма да "вися на първа помпан" и прочие...Не му обърнах внимание. По късно един негов пудел от Делиормана ме предупреди да внимавам с реплики и коментари за този "Бузьо" щото щяло да стане Страшно за мен в блога...След това се смях за сакото ти и направих връзка с Моделиани и "сако от велур" на Стратиев. Е прав беше делиорманецът-със" С" си

И разбери не е въпросът колко си богат, а какво правиш с богаттството си. Бях командировка в Берлин с един днес академик-Хардуерист между впрочем-бяхме в Роботрон. На връщане двама българи "задържаха" опашката за чекиране. Моят професор, който не искаже да плати свърх багаж за бидето , което беше купил и един неук /като образование/ , но велик българин на когото проверяваха документите за една пластика. Боян Радев се казваше. Хайде познай от кого се срамувах и на кого ме беше яд. Хайде сега ни разкажи за галерията/или галериите може би:)/си
цитирай
24. starforlife - Към Другаря с петолъчката на челото, която е изгорила и двете успоредни гънки вътре:
21.12.2018 12:53
Венци, премахвам чаршафа по две причини:
1-во, за да не виси и се чете от всички, защото целта ми не е да се хваля
2-ро, защото няма смисъл - ти си толкова притворено същество, че по-педал мъж от теб не съм срещал.

Само едно последно ще ти обърна внимание и то досега винаги е било факт, а не като вашите празнолеения: ДОСЕГА АЗ НИКОГА НЕ СЪМ БИЛ УЛИЧЕН В ЛЪЖА, ЗАЩОТО ВИНАГИ КАЗВАМ ИСТИНАТА.
Да имаш 8 хиляди книги не означава да си ги чел всичките... Хайде сега извърти, че съм чел 2, а не около.... сигурно около половината, малко повече, но правилните. Има време за другата половина, но те няма да останат толкова, защото например тези трите от последния ми постинг са от последната седмица, настоящата.
Да имаш 8 хиляди книги е възможно дори за 10 години. Това е като да имаш 8 хиляди марки (за филателия говоря) или 8 хиляди... футболни топки.
Както и да е, да не опивам друг чаршаф - нека остане калъфка за възглавница - ха ха ха
Но пък защо да трия предходния? За да му е спокойно на "обръгнатия" ти кореш?
Коментарът остава.

Само за новата ти глупост, която показва нов опит да се правиш на "експерт" там, където си бос:
Микрошрифтът на писалка с микрошрифт, Венци, не се чете.
Не и с просто око - невъзможно е.
Поръчваш си писалка, на чието топче да ти гравират (лазерно) надписа "Журивади". Правят го. Пишеш с нея. На пръв поглед нормални плътни линии в глифите. При преглед под електронен микроскоп (с обикновен не се вижда) - думата "Журивади" се чете по протежение на мастилените линии в глифите.
Прави се с цел секюрити, а не да си го чете титуляра. Прави се с цел елиминиране възможността за фалшифициране на подписа.
Видя ли как е вярна фразата ми, че ти не можеш да ми дадеш житейски опит, който да нямам, а си седнал нравоучително да ми се пудриш?
Виж да ми разказваш за бидета - можеш. Но ако аз го направя - съм простак. От твоето биде - мед капе. Манна небесна.
Ех, Венци, Венциии, бита карта си ти, пич.
Пълен аутсайдер в Днешното Време (като кореша ти - ха ха ха), който се пъне ли пъне.

Отивам да раздавам коледни премии, а ти дръпни казанчето на бидето.
ха ха ха

ПС: Да репликира избирателно е поведение на празнодумец. Казвам го, защото преди сега да закретенееш, че съм купувал книгите на килограм - прочети отново, че ти казвам, че нямаш Класик, който аз също да нямам.
И съм ги чел представи си. А не като теб при "Славеят и розата". хах
Докато обратното изобщо не е факт. Нещо повече: Библиотеката ти едва ли е с повече от 400-500 заглавия, предимно полит-шитни и затова не ср навиваш да й вземеш парата.
Бързай да я "дариш", Венци. Бързай. Че да ти е спокойно, че си един празнодумец и никой не може да те хване натясно, че и за библиотеката просто се пудриш.
Така беше и с готвенето...
Така е с всичко.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Това е правилно -трий, щото е смешно и болестно
21.12.2018 14:26
Добре, ако все още искаш да купуваш, отваряш акредитив за две хиляди заглавия-тоест 10000лв. Дай адрес на доставката, аз ще ти дам банкова сметка.
Изданията Световна класика , няма да са малко-уверявам те. Впрочем кой е класик и кой не е , е доста спорен въпрос за човек без петолъчка на челото-джазът и рокът са вече класика," сърдитите млади мъже" тоже Вазов все повече го редактират/изхвърлят разбирай/ от учебната програма. Виж , за теб с две ръце подписвам че си класика или класически пример на не един автор-Фройд, Юнг, Бехетерев, Шипковенски...За това също се иска талант. Ти касиер ли си , че ще раздаваш премии?
Жорко, драго ми е че не съм сред "приятели и почитатели" С Вмир се дарлям например, но никога не бих посмял да помисля, че бих го стресирал с някакъв таралясник-пък и с четри петици да е. Тоест не бих отишъл на среща с него с такси само заради това-подценяваш го силно.
8000 заглавия са страшно много Жорко-не са една и две градските библиотеки , които нямат толкова заглавия/заглавия , а не томове/ Плицата на традиционната етажерка е около метър. Броя една с различни по обем книжни тела и стигам до 35-световна класика под 30. Тоест за 8000 заглавия ще ти отидат към 600 метра полици. Не казвам , че лъжеш, а че сънуваш.
Да, моят принос към книгите на родителите ми и съпругата е около 400 -500бр. Написах преди, че и съм продавал книги на нашите-особено от дублиращите. и аз съм имал моменти да се фукам с пари и то бе тогава когато ми липсваше самочувствие. Продавах да кажем Мъртвите Сибирски полета/ в момента дори не помня автора/ или" Отнесени от вихъра" и с пълно джобче с пари /по тогавашните ми представи , отивах на среща и бях ОК-аз ли, мелбата в Балкан или България-не знам.
Аз нямам твоите проблеми Жорко/ и това е много сериозно/ защото съм средностатистически гражданин. Имал съм всичко-двойки, тройки-по късно четворки и петици/при петобална система" Имал съм и имам добре платена работа, но съм имал и моменти в които ми е било трудно да изхранвам своите. Порядъчен гражданин съм общо взето, но съм и нарушавал закона. Имам добра и чаровна съпруга, но съм и страдал отхвърлен. Тоест както всеки средностатистически мъж в страната , а и християнския свят. Мога да призная всичките си проблеми и за това те не ми пречат. Имал съм ги или имам, но си стоят на полицата до "Възпитание на чувствата"
При теб всичко е на 6-училище , работа, просперитет, жени, деца...Всичко е безпроблемно, всичко е в Гетсби стил-от там и "белия диван , и бялото Ауди"
Е, Гетсби не би сложил 4 петици, но никой не е съвършен. И да ме разбереш

Довечера ще играя карти в сградата в която живее Лили Иванова. Мога да снимам апартамента на приятеля си, бентлито на един от живущите в сградата /наемател/ и уай фая на Лили. Какво обаче ще промени това моя живот?
Не казвам , че ти го правиш, но се питам, че ако бях от днес в блога и си направех селфи до Бентлито, дали на другия ден нямаше един познат блогов герой да цъфне до позлатен Ролс Ройс и държащ в ръци " Хартата на свободата"



starforlife написа:
Венци, премахвам чаршафа по две причини:
1-во, за да не виси и се чете от всички, защото целта ми не е да се хваля
2-ро, защото няма смисъл - ти си толкова притворено същество, че по-педал мъж от теб не съм срещал.

Само едно последно ще ти обърна внимание и то досега винаги е било факт, а не като вашите празнолеения: ДОСЕГА АЗ НИКОГА НЕ СЪМ БИЛ УЛИЧЕН В ЛЪЖА, ЗАЩОТО ВИНАГИ КАЗВАМ ИСТИНАТА.
Да имаш 8 хиляди книги не означава да си ги чел всичките... Хайде сега извърти, че съм чел 2, а не около.... сигурно около половината, малко повече, но правилните. Има време за другата половина, но те няма да останат толкова, защото например тези трите от последния ми постинг са от последната седмица, настоящата.
Да имаш 8 хиляди книги е възможно дори за 10 години. Това е като да имаш 8 хиляди марки (за филателия говоря) или 8 хиляди... футболни топки.
Както и да е, да не опивам друг чаршаф - нека остане калъфка за възглавница - ха ха ха
Но пък защо да трия предходния? За да му е спокойно на "обръгнатия" ти кореш?
Коментарът остава.

Само за новата ти глупост, която показва нов опит да се правиш на "експерт" там, където си бос:
Микрошрифтът на писалка с микрошрифт, Венци, не се чете.
Не и с просто око - невъзможно е.
Поръчваш си писалка, на чието топче да ти гравират (лазерно) надписа "Журивади". Правят го. Пишеш с нея. На пръв поглед нормални плътни линии в глифите. При преглед под електронен микроскоп (с обикновен не се вижда) - думата "Журивади" се чете по протежение на мастилените линии в глифите.
Прави се с цел секюрити, а не да си го чете титуляра. Прави се с цел елиминиране възможността за фалшифициране на подписа.
Видя ли как е вярна фразата ми, че ти не можеш да ми дадеш житейски опит, който да нямам, а си седнал нравоучително да ми се пудриш?
Виж да ми разказваш за бидета - можеш. Но ако аз го направя - съм простак. От твоето биде - мед капе. Манна небесна.
Ех, Венци, Венциии, бита карта си ти, пич.
Пълен аутсайдер в Днешното Време (като кореша ти - ха ха ха), който се пъне ли пъне.

Отивам да раздавам коледни премии, а ти дръпни казанчето на бидето.
ха ха ха

ПС: Да репликира избирателно е поведение на празнодумец. Казвам го, защото преди сега да закретенееш, че съм купувал книгите на килограм - прочети отново, че ти казвам, че нямаш Класик, който аз също да нямам.
И съм ги чел представи си. А не като теб при "Славеят и розата". хах
Докато обратното изобщо не е факт. Нещо повече: Библиотеката ти едва ли е с повече от 400-500 заглавия, предимно полит-шитни и затова не ср навиваш да й вземеш парата.
Бързай да я "дариш", Венци. Бързай. Че да ти е спокойно, че си един празнодумец и никой не може да те хване натясно, че и за библиотеката просто се пудриш.
Така беше и с готвенето...
Така е с всичко.

цитирай
26. cortana - :) :) :)
21.12.2018 14:56
vencivaleri1951 написа:
Това е рлавилно -трий, щото е смешно и болестно
По-болестно от това да говориш какви ли не лъжи за човек когото не познаваш??? Ж не е излъгал в нищо от казаното. Всички ги знаят тези неща. Само където овчедушно ви мълчат. :) :) :)
цитирай
27. blackpredator - опщо взето
21.12.2018 16:13
8000 книги изискват площ 120 квадрата без прозорците и вратите
Гочето се натиска у апартамент под финансовия ни министър
абе почти 1/3 от дължината на "Маракана" и почти половината от ширината

ем лъжец, ем тъп
първото е функция на фторото
цитирай
28. rustam - Малеееееееее!
21.12.2018 16:25
Гого Панагюрски Гевечанов пак е пуснал яки масали и чаршафи...
Откачена работа!
голям късмет извади Гогата, че не ми кацна в Бургас с Ванката С. да ми "извие врата като на пиле"! Бяхме му подготвили една доста "солидна" делегация по посрещането...
цитирай
29. blackpredator - Русти,
21.12.2018 16:40
milady написа:
Гошо, ти си Човек със жълта книжка, и не могат да те осъдят, чуй се само..

тука е разликата в хапчетата..
цитирай
30. elinora - Блеки,
21.12.2018 18:11
много искам да изчета чаршафите на Чаршафа, обаче нямам желание.
цитирай
31. vasilisa1917 - .
21.12.2018 23:02
Онзи, който прочете коментарите на гочето, ще получи коледен бонус
цитирай
32. blackpredator - Ели, Ники,
22.12.2018 11:04
:***
чаршафите на Гочо са "Краставичката" модел
достатъчно е да си чел 1-2
цитирай
33. pantaleev - Ужас
22.12.2018 12:16
Нямам думи. Този Гого ли е какъв е не е добре.Надминава по безмислени писаници Тути Фрути. Тук кипи безмислен труд.
цитирай
34. mar866 - ...
25.12.2018 14:38
Ма нема место за сървъро, бре!?
пп. Забелязвам някакво израстване в бабето - санитарка, не само в литературно, но и в личностно развитие;)))
Чаршафите не съм ги чела, ще ме прощаваш, Блеки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912515
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031