Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2023 09:48 - Защо ЕКГ на пилотите вече не са нормални?
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 1683 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Защо ЕКГ на пилотите вече не са нормални?

От д-р Джоузеф Меркола

Mercola.com

1 февруари 2023 г


image
Федералната авиационна администрация (FAA) изисква първокласните пилоти на авиокомпании да получават електрокардиограма (ЕКГ), като се започне от 35-годишна възраст и продължава всяка година след 40-годишна  възраст . трябва да бъдат изпълнени, за да могат пилотите да бъдат счетени за годни да летят.

На 24 октомври 2022 г. FAA промени изискванията за ЕКГ, необходими на пилотите да летят, но не за да ги направи по-безопасни. Без публично съобщение или обяснение агенцията разшири допустимия диапазон за PR интервала, мярка за сърдечната функция. 2

Разширяването на този параметър означава, че тези с потенциално сърдечно увреждане, заболяване или наранявания вече имат право да летят с търговски самолети, което потенциално излага пътниците на риск, ако претърпят сърдечен удар или друго събитие, докато са във въздуха. Защо FAA би предприела такъв драстичен и рискован ход, без да информира обществеността?

COVID ваксините може да са увредили сърцата на пилотите

На ЕКГ нормалният PR интервал е от 0,12 до 0,2 секунди. 3  Ако PR интервалът е по-кратък или по-дълъг от това, това може да е показателно за проблем. Според Стив Кърш, изпълнителен директор на Фондацията за изследване на безопасността на ваксините, FAA разшири приемливите ЕКГ параметри от PR max от 0,2 на 0,3 и потенциално дори по-високи. Той казва: 4

„Те не разшириха обхвата с малко. Разшириха го много. Това беше направено след пускането на ваксината. Това е необикновено. Направиха го с надеждата, че никой няма да забележи. Подейства известно време. Никой не го хвана. Но не можете да криете тези неща за дълго. Това е мълчаливо признание от правителството на САЩ, че ваксината срещу COVID е увредила сърцата на нашите пилоти. Не само няколко пилота. Много пилоти и много щети.“

Кърш дава пет причини, поради които е убеден, че тези разширени параметри са били необходими поради широко разпространените сърдечни увреждания, които пилотите — и обществеността в САЩ — са имали поради ваксини срещу COVID-19. Според Кирш: 5

„Вярвам, че е така, защото знаеха, че ако запазят първоначалния обхват, твърде много пилоти ще трябва да бъдат спрени. Това би било изключително проблематично; търговската авиация в САЩ ще бъде сериозно нарушена. И защо те направиха това тихо, без да уведомят обществеността или основните медии?

Почти съм сигурен, че няма да ми кажат, така че ще спекулирам: това е, защото не искаха никой да знае. С други думи, ваксината срещу COVID е наранила сериозно много пилоти и FAA го знае и не каза нищо, защото това би намекнало на страната, че ваксините не са безопасни. И не ти е позволено да правиш това.

Пет улики Вероятно са виновни заразените с COVID

Пет фактора предполагат, че влошаващото се сърдечно здраве на пилотите се дължи на ваксини срещу COVID-19, а не на COVID-19. Както отбелязва Кирш, те включват: 6

  1. Промяната на параметрите на ЕКГ беше направена тихо. „Ако беше COVID, можете да сте публични. Но се предполага, че ваксината е безопасна.
  2. Времето на промяната през октомври 2022 г., което е по-късно, отколкото би било, ако причината за това беше COVID-19. „Ако се дължеше на COVID, щеше да се случи доста по-рано. Те могат да правят промени всеки месец.
  3. Широко разпространените наранявания. „Ваксината причинява много повече наранявания на сърцето, отколкото COVID.“ Например, израелско проучване на възрастни, които не са получили ваксина срещу COVID-19, но са получили COVID-19, установи, че инфекцията не е свързана с миокардит или перикардит. 7
  4. Анекдотични съобщения от кардиолози за сърдечни увреждания започнаха след изстрела.
  5. Много внезапни смъртни случаи са докладвани след изстрел.

Кирш изчислява, че 20% от проверените пилоти може да са претърпели сърдечни увреждания поради ваксини срещу COVID-19, въз основа на предстоящо проучване, което ще бъде публикувано в The Epoch Times. Проучване в Тайланд също разкри „сърдечно-съдови прояви“, включително ускорен сърдечен ритъм (тахикардия), сърцебиене и миоперикардит при 29,24% от юношите, които са получили иРНК COVID-19 инжекция. 8

„Но децата са неразрушими, така че 30% процент на наранявания при децата се превръща в по-висок процент за възрастни“, казва Кирш и добавя: 9

„В крайна сметка: Най-логичното заключение е, че FAA знае, че сърцата на пилотите на нашата нация са били наранени от ваксината срещу COVID, която са били принудени да приемат, броят на засегнатите пилоти е огромен, сърдечните увреждания са големи и безопасността на пътниците е компрометирано от понижаването на стандартите, за да се позволи на пилотите да летят.

Правилното нещо би било FAA да бъде чиста и да признае пред американската общественост, че ваксината срещу COVID е наранила 20% или повече от пилотите (въз основа на техния ограничен ЕКГ скрининг), но се съмнявам, че някога ще направят това.“

Пилотът получава сърдечен удар след изстрел

През май 2022 г. The Epoch Times съобщи за случая с Робърт Сноу, пилот на American Airlines с 31 години опит в търговски полети и седем години като пилот във ВВС на САЩ. 10  Сноу няма коронарна болест, но претърпява сърдечен арест около шест минути след кацане на самолета, с който летя от Денвър до Далас Форт Уърт.

Според новинарското издание, „Той вярва, че сърдечният му арест е свързан с ваксината срещу COVID на Johnson & Johnson, която е бил принуден да приеме, за да запази работата си на 4 ноември 2021 г., въпреки че вече е имал естествен имунитет от предишно заразяване с вирус." И той не е единственият с това подозрение. Сноу каза пред Epoch Times: 11

„Просто бих ви казал, че има и други пилоти, които са имали притеснения, не само пилоти, също и защото това е мандат на служител. Така че имаме стюардеси, имаме механици, имаме диспечери, имаме агенти на портала, каквото и да е.

Разбира се, за пилотите смятаме, че това е чувствителна към безопасността работа, така че сме малко по-загрижени от гледна точка на безопасността на въздухоплаването; но да, получих обаждания от други пилоти и други комуникации, които заявяват, че имат притеснения, но поради естеството на това се страхуват да излязат напред.

Д-р Питър Маккълоу е кардиолог, интернист и епидемиолог и главен научен директор на The Wellness Company. 12  Той също така е един от най-публикуваните кардиолози в Америка, с над 1000 публикации и 660 цитирания в Националната библиотека по медицина, и е носител на наградата Саймън Дак от Американския колеж по кардиология и Международната награда Виченца за интензивни грижи Нефрология за неговата стипендия и изследвания.

Той каза пред Epoch Times, че „няма друго обяснение“ за сърдечния арест на Сноу. „Моделът на ЯМР е последователен. Наистина може да е бил миокардит, предизвикан от ваксина...” 13

Маккълоу разговаря и с Джошуа Йодър, пилот на авиокомпания и съосновател на US Freedom Flyers, която е създадена, за да помогне на пилоти и други служители в транспортната индустрия да се противопоставят на федералните мандати за изстрел.

Групата на Йодер е получила стотици доклади от пилоти, които са претърпели неблагоприятни събития от ваксини срещу COVID-19, включително болки в гърдите, миокардит и перикардит. Маккълоу каза на Йодер, че ако всеки пилот, който е получил ваксина срещу COVID-19, получи здравен преглед, около 30% ще се провалят поради наранявания, причинени от изстрел. 14

Лекарите призовават FAA да маркира пилоти, които са получили ваксини срещу COVID

Маккълоу, заедно с патолога д-р Райън Коул, Робърт Кенеди младши и други, изпратиха писмо до FAA на 15 декември 2021 г., призовавайки агенцията да маркира медицински всички пилоти, които са получили ваксина срещу COVID-19 и в рамките на четири седмици, накарайте ги да преминат през щателни медицински прегледи, които да включват: 15

  • Тестове за D-димер за проверка на проблеми със съсирването на кръвта
  • Тестове за тропонин за проверка на тропонин в кръвта, който е протеин, освобождаван при увреждане на сърдечния мускул
  • ЕКГ анализ за проверка на електрически сигнали, които определят здравето на сърцето
  • ЯМР на сърцето
  • PULS тест за определяне на здравето на сърцето

Добавянето на ЯМР на сърцето към скрининга на пилотите е „критично“, се казва в писмото, обяснявайки: 16

„Неотдавнашно проучване показа, че използването само на ЕКГ [ЕКГ] резултати и симптоми за скрининг на пациенти е довело до 7,4 недостатъчно диагностициране на действителния миокардит, докато PULS тестът също е критичен, тъй като публикувано проучване... показа, че „MRNA COVID ваксините драстично повишават... възпалителните маркери “ и че рискът от остър коронарен синдром се е увеличил повече от два пъти при ваксинираните...

… което кара авторите да заключат, че „мРНК ваксините срещу COVID-19 драстично увеличават възпалението … върху ендотелиума и Т-клетъчната инфилтрация на сърдечния мускул и могат да обяснят наблюденията на повишена тромбоза, кардиомиопатия и други съдови събития след ваксинация.“

Федералният въздушен хирург на САЩ ще разследва ли?

На 21 януари 2023 г. Кирш разговаря с федералния въздушен хирург на FAA, д-р Сюзън Нортръп. Тя каза, че е запозната със случая на Сноу, но никой от FAA не е протегнал ръка, за да разследва трагедията, която за малко да се случи. Кърш също изпрати имейл на Northrup с имената и информацията за контакт на няколко ранени пилоти. Освен това той отбеляза: 17

„По-важното е, че в този имейл аз също я поканих да бъде домакин на публична кръгла маса във FAA, като покани хора от двете страни на „безопасния и ефективен“ разказ, така че FAA да може да научи истината. Току-що говорих със сенатор Рон Джонсън и мога да ви уверя, че той ще се РАДВА да й помогне да събере кръгла маса от лекари от двете страни на разказа, за да информира висшите служители на FAA за рисковете от тези ваксини.

И аз предложих да публикувам преработеното й изявление пред обществеността, за да можем да разберем истината, че ваксините НЕ са безопасни и деактивират пилотите. Ето го ритника. Корупцията във FAA е дълбока. Знаете ли, че никой от FAA не се е обаждал на Боб Сноу? Как FAA може да разследва този инцидент, без изобщо да говори с пилота?

Към този момент Northrup е надлежно информиран за много реалния потенциал ваксините срещу COVID-19 да направят летенето опасно за убодени пилоти. Но тогава тя вероятно вече беше наясно. Нейният съпруг Джон Хайл, пилот, отказал удара поради опасения за безопасността. Дали обаче ще се стигне до истинско разследване, предстои да видим. Кирш добави: 18

„Така че не само няколко „антиваксъри“ разпространяват „дезинформация“. Сюзън ясно осъзнава, че интелигентните хора, които тя очевидно уважава, имат основателни притеснения, които ги карат да отказват да снимат. Наративът се разпада.

Имаме нужда от публична прозрачност за всички горепосочени неща. И имаме нужда от него сега, преди да са изгубени животи. Имахме няколко близки разговора. FAA трябва да бъде проактивна по отношение на това, а не РЕАКТИВНА, след като се случи катастрофа. Какво мислите, че ще се случи след това?“

FAA наруши собственото си правило, позволяващо на пилоти да летят след заразяване с COVID

В своето Ръководство за авиационни медицински експерти FAA заявява, че авиационни медицински експерти не трябва да издават медицински свидетелства на пилоти, които са приемали лекарства, одобрени от Администрацията по храните и лекарствата на САЩ преди по-малко от 12 месеца: 19

„FAA обикновено изисква поне една година постмаркетингов опит с ново лекарство, преди да бъде разгледано за целите на авиомедицинското сертифициране. Този период на наблюдение дава време за проявяване на необичайни, но аеромедицински значими неблагоприятни ефекти.

Сега FAA заявява, че пилотите могат да възобновят летенето само 48 часа след получаване на ваксина срещу COVID-19. 20  Лий Дъндас, адвокат, който е основният автор на писмото на FAA, каза пред Epoch Times: 21

„Федералната авиационна агенция е натоварена с осигуряването на безопасността на летящите хора. Вместо това, докато говорим, FAA, както и търговските авиокомпании, действат в противоречие със собствените си федерални авиационни разпоредби и свързаните с тях насоки, които казват на медицинските експерти да НЕ издават медицински сертификати на пилоти, използващи продукти, които не са одобрени от FDA.

… Заглавието на раздела, за който говоря, буквално казва „Не издавай — не лети“ и след това инструктира медицинските експерти да „не издават“ медицински сертификати на пилоти, използващи продукти, които FDA „одобри преди по-малко от 12 месеца“ …

Пилотите летят с продукти, които дори не са наскоро одобрени — в нарушение на горната формулировка — те летят с инжекции в телата си, които НИКОГА не са били одобрени от FDA изобщо (тъй като никоя ваксина срещу COVID, която се предлага в търговската мрежа в САЩ, не е получи одобрение от FDA).“

Не само пилотите имат увредени сърца

Въпреки че последиците от летенето на пилоти на търговски авиолинии с предизвикано от изстрел сърдечно увреждане пораждат значителни опасения за безопасността, не само пилотите са засегнати. Всеки човек, получил ваксина срещу COVID-19, може да бъде изправен пред подобни рискове. Както Кирш отбеляза: 22

„При по-консервативен процент наранявания от 20%, ние разглеждаме 50 милиона американци със сърдечни увреждания, причинени от удара. Тъй като се правят повече проучвания, ще стане кристално ясно защо толкова много хора умират внезапно, особено деца. Това също ще обясни защо старческите домове са загубили до 33% от обитателите си за 12 месеца, докато преди са губели само 1 или 2% годишно.

… Доверието в CDC и медицинската общност трябва да достигне дъното, след като се разкрие колко големи са щетите, причинени от тези ваксини. Фактът, че... FAA тихомълком промени насоките си за ЕКГ трябва поне да отвори ума ви за възможността, че може да съм прав. Този разказ ще започне да се разпада с ускорени темпове.

Източници и препратки

  • 1  FAA, Ръководство за авиационни медицински експерти
  • 2,  4,  5,  6,  9,  22  Substack, бюлетинът на Steve Kirsch 17 януари 2023 г.
  • 3  Хелио, PR интервал
  • 7  J Clin Med. април 2022 г.; 11(8): 2219
  • 8  Троп. Med. заразявам. дис. 2022, 7(8), 196; doi: 10.3390/tropicalmed7080196
  • 10,  11,  13  Epoch Times 23 май 2022 г
  • 12  Д-р Питър А. Маккълоу
  • 14  Truth Unmuted 27 април 2022 г
  • 15,  16  Писмо до FAA от д-р Peter McCullough, други 15 декември 2021 г., страница 2
  • 17,  18  Substack, бюлетинът на Стив Кирш 21 януари 2023 г.
  • 19  FAA, Ръководство за авиационни медицински прегледи, Фармацевтични продукти (терапевтични лекарства) не се издават – не летете
  • 20  FAA, често задавани въпроси относно използването на ваксини срещу COVID-19 от пилоти и ръководители на полети
  • 21  Epoch Times, 28 декември 2021 г



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39739202
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031