Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2011 11:04 - КАК САЩ ПЛАЩАТ ЗА РЕВОЛЮЦИИТЕ ПО СВЕТА...
Автор: lyubomircholakov Категория: Политика   
Прочетен: 7565 Коментари: 15 Гласове:
13

Последна промяна: 21.12.2011 11:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един филм за съвременния "износ на революции" 

Колкото и странно да е, след края на СССР именно САЩ се превърнаха в основния износител на революции по света.
Как става това, може да се види в този филм...







Гласувай:
13


Вълнообразно


1. valsodar - Филмът е великолепен и издържан ...
21.12.2011 11:23
Филмът е великолепен и издържан фактологически - определено си заслужава да се види от всеки един трезвомислещ човек, задаващ си неизменно въпроса - Кому е изгодно това? -, ставайки свидетел на "промените" по света.
Далеч съм от илюзията, че администрацията на САЩ е радетел за човешки права и демократични промени, съдейки по бруталният полицейски начин, по който самата тя се отнесе с потискането на опозиционни движения в "люлката на демокрацията" и най-вече с протестите на "Окупирай Уолстрийт".
Явно демокрацията за "демократите" се проявява в едно единствено направление и то трябва да е изцяло в съответствие с геополитическите интереси на САЩ. Всичко останало, явно попада в графата на тероризма, с който те са се нагърбили да се борят в ролята си на световен жандарм и хегемон.

По същият начин бяха използвани студентите и у нас под девиза "Който не скача е червен", довеждайки на власт не по-малко корумпирани и недемократични правителства от тези срещу които се бориха.
цитирай
2. lyubomircholakov - Да, бяха много романтични времена. ...
21.12.2011 11:47
Да, бяха много романтични времена... :-))) Именно това прави особено впечатление в тези процеси - използването на "революционната романтика". Например, познавах убедени антикомунисти (още преди 1989 г.), които обаче на 16-годишна възраст бяха бягали от къщи, за да отидат и да строят Хаинбоаз - именно под влияние на тогавашната нова романтика, насаждана, естествено, от пропагандата. По-късно вече ненавиждаха комунизма. Изводът е очевиден: който се подлъже да повярва в шаблоните на пропагандата - независимо дали комуниистическа или демократична, неизменно бива използван от онези, които стоят зад поредната "революция".
цитирай
3. tomcat2 - Много добър филм, гледах го отда...
21.12.2011 14:39
Много добър филм ,гледах го отдавна,горещо препоръчвам на всеки да види какво се крие зад лъжите на медиите относно събитията по света и тез "революцийки"!
цитирай
4. dedenze - Тези " революции" бяха подготвени още по времето на СССР
21.12.2011 15:50
Интересни са и "революциите" в Африка и Азия, при тях освен всичко останало, има и внос на "народна" опозиция !?
САЩ плаща, но само там където ще си възстанови разходите многократно!
В политиката няма морал, има само интереси, нашите "политици" едва ли го разбират, ако го разбират, значи умишлено продават националните интереси !
цитирай
5. pitashtia - За съжаление
21.12.2011 20:39
За съжаление износът на свобода не е безкористен. Свободният пазар, икономическата свобода, отварянето, глобализацията обслужват интересите на капиталите номади. Износът на капитали е изгоден и печеливш бизнес и се нуждае от сигурност и пространство, от нови и нови територии.Това е нож с две остриета.
цитирай
6. novkoment - За съжаление износът на свобода не е ...
21.12.2011 22:21
pitashtia написа:
За съжаление износът на свобода не е безкористен. Свободният пазар, икономическата свобода, отварянето, глобализацията обслужват интересите на капиталите номади. Износът на капитали е изгоден и печеливш бизнес и се нуждае от сигурност и пространство, от нови и нови територии.Това е нож с две остриета.

Но щом "износът на свобода не е безкористен", дали изобщо става дума за "свобода" или за нещо друго?
цитирай
7. lyubomircholakov - За съжаление износът на свобода не е ...
21.12.2011 22:39
novkoment написа:
pitashtia написа:
За съжаление износът на свобода не е безкористен. Свободният пазар, икономическата свобода, отварянето, глобализацията обслужват интересите на капиталите номади. Износът на капитали е изгоден и печеливш бизнес и се нуждае от сигурност и пространство, от нови и нови територии.Това е нож с две остриета.

Но щом "износът на свобода не е безкористен", дали изобщо става дума за "свобода" или за нещо друго?


Какво е "СВОБОДА"?
цитирай
8. penchoan - За съжаление износът на свобода не е ...
22.12.2011 01:53
lyubomircholakov написа:
novkoment написа:
pitashtia написа:
За съжаление износът на свобода не е безкористен. Свободният пазар, икономическата свобода, отварянето, глобализацията обслужват интересите на капиталите номади. Износът на капитали е изгоден и печеливш бизнес и се нуждае от сигурност и пространство, от нови и нови територии.Това е нож с две остриета.

Но щом "износът на свобода не е безкористен", дали изобщо става дума за "свобода" или за нещо друго?


Какво е "СВОБОДА"?


В днешно време СВОБОДА означава правото на невежи и корумпирани хора да управляват света.
цитирай
9. andonov69 - За съжаление износът на свобода не е ...
22.12.2011 10:42
penchoan написа:
lyubomircholakov написа:
novkoment написа:
pitashtia написа:
За съжаление износът на свобода не е безкористен. Свободният пазар, икономическата свобода, отварянето, глобализацията обслужват интересите на капиталите номади. Износът на капитали е изгоден и печеливш бизнес и се нуждае от сигурност и пространство, от нови и нови територии.Това е нож с две остриета.

Но щом "износът на свобода не е безкористен", дали изобщо става дума за "свобода" или за нещо друго?


Какво е "СВОБОДА"?


В днешно време СВОБОДА означава правото на невежи и корумпирани хора да управляват света.

Невежи!?-едва ли...
цитирай
10. novkoment - Да, едва ли са "невежи". ...
22.12.2011 13:55
Да, едва ли са "невежи". Много добре знаят какво правят. Но като имаме предвид, че дори Руската революция през 1917 г. (доколко е "руска", е отделен въпрос) е финансирана от Уолстрийт (от банкера Якоб Шифт), а Троцки преди отпътуването си за Русия, за да поеме ръководството й, се среща лично с тогавашния американски президент Уилсън Уудроу, очевидно това явление не е съвсем ново.
цитирай
11. brink - Какво е "СВОБОДА"? ...
23.12.2011 12:16
Какво е "СВОБОДА"?

Много искам да отговоря на този въпрос с един цитат он небезизвестните "Протоколи на ционските мъдреци":

"Политическата свобода е идея, но не и факт. Трябва да умеем, когато стане нужда, да използваме тази неопределена идея за примамка, с цел да привличаме народните сили и да сломяваме, когато пожелаем, една властвуваща партия. Тази задача се облекчава, ако противникът сам се е заразил от идеята за свобода, която нарича либерализъм и заради тази идея жертва силата. Тук именно ще се прояви и тържеството на нашата теория: разпуснатите от “свободата” юзди на управлението веднага, “по закона на живота”, ще се поемат и дръпнат от нова ръка. Сляпата народна сила не може нито ден да мине без ръководител. Новата власт ще заеме мястото на отслабналата от либерализма стара власт."
цитирай
12. vmir - Американците са виновни за революциите!!!
23.12.2011 13:00
Защото измислиха компютрите и интернета. Не ги е срам!!!
цитирай
13. novkoment - Защото измислиха компютрите и и...
23.12.2011 13:13
vmir написа:
Защото измислиха компютрите и интернета. Не ги е срам!!!

Не, не защото са измислили компютрите и интернета, а защото плащат за износа на революции. Странно е желанието на хора, смятащи се за демократи, да оправдават чудовищните зверства на комунистите в Русия по време на Руската революция от 1917 г. само, защото тази революция е финансирана от американски банкер и е имала подкрепата на американската администрация.
цитирай
14. vmir - 13. novkoment,
23.12.2011 14:30
novkoment написа:
vmir написа:
Защото измислиха компютрите и интернета. Не ги е срам!!!

Не, не защото са измислили компютрите и интернета, а защото плащат за износа на революции. Странно е желанието на хора, смятащи се за демократи, да оправдават чудовищните зверства на комунистите в Русия по време на Руската революция от 1917 г. само, защото тази революция е финансирана от американски банкер и е имала подкрепата на американската администрация.


Не знам за такива работи. Чувал съм само, че това е Великата Октомврийска Социалистическа Революция. Не е сериозно близо век да се повтаря и чества като такава, и после с щраквани на пръсти - хоп, друг бил оакал работата. Не стига, че им дали пари, ами им били и виновни, че ги дали. Типично комунистическа "логика".
цитирай
15. novkoment - vmir,
23.12.2011 15:18
Не се подвеждай по комунистическа пропаганда! Каква "велика", каква "социалистическа", каква руска? Платена с парите на Якоб Шифт, за което той се хвали през 30-те години, че е дал 20 милиона тогавашни долара (в сегашни ги изчисляват на 600 милиона) за революцията. Това, че комунистите повтаряха нещо, не означава, че е вярно, не си ли чувал за комунистическа пропаганда? Или й вярваш? А не си ли се замислял за факта, който се знаеше още тогава, че САЩ са първата държава в света, която признава дипломатически СССР? Интересно, защо - нали комунистите искаха да унищожат капиталистите, а нали най-големите капиталисти са в САЩ? Не знаеш ли, че Троцки по време на престоя си в САЩ е издържан също от Якоб Шифт, а последният американец, с когото се среща преди заминаването си за Русия, е президентът Удроу Уилсън? Проблемът е: защо банкерите, най-злите врагове на пролетариата и комунизма, дават пари на комунистите, за да правят комунистическа революция, насочена срещу банкерите и капиталистите? На всичко отгоре колко са руснаците в ръководния състав на болшевиките тогава, знаеш ли? Използвай по-активно търсачките - пишеш тези имена и всичко ти излиза като на длан. За какво ти е тоя интернет? Дори и "Златото на партията" ли не си чел?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyubomircholakov
Категория: Политика
Прочетен: 3748422
Постинги: 581
Коментари: 2011
Гласове: 3305
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031