Постинг
10.07.2015 21:50 -
САЩ ПОДГОТВЯТ УБИЙСТВОТО НА АЛЕКСИС ЦИПРАС!
Автор: lyubomircholakov
Категория: Политика
Прочетен: 12606 Коментари: 17 Гласове:
Последна промяна: 11.07.2015 08:52

Прочетен: 12606 Коментари: 17 Гласове:
15
Последна промяна: 11.07.2015 08:52



Виктория Нуланд и Алексис Ципрас
Вашингтон подготвя за Гърция "украински сценарий" - сваляне на правителството и гражданска война.
Това пише наблюдателят Никола Бонал в коментара си за Boulevard Voltaire.
Журналистът смята, че САЩ замислят убийството на Ципрас, за да попречат на сближаването между Гърция и Русия - против която подготвят ядрена война. (На 9 юли 2015 САЩ изпитаха нова ядрена бомба - б. пр.).
След като в Гърция беше проведен референдум, се създаде впечатление, че напрежението е спаднало. Но всъщност не е така. След посещението си в Украйна, заместник-секретарката на Държавния департамент на САЩ Виктория Нуланд се отправи към Атина, за да, както казват във Вашингтон, "продължи своята просветителска мисия" и да попречи на Гърция "да изпадне в популизъм". Всъщност, за нея е много по-важно да попречи на гръцкото правителство да се сближи със страните от БРИКС и особено с Русия. Нали Гърция е член на НАТО! Като се има предвид колко много не се хареса на Вашингтон присъствието на Алексис Ципрас на празнуването на 9 май в Москва, може да се предположи, че съдбата на гръцкия премиер ще бъде трагична - както на Кенеди.
ПРОДЪЛЖАВА ТУК...
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
ми се струва нереалистичен вариант. Но сто на сто търсят да вбият клин и да намерят необходимите предатели, които после под натиска на необходимата "народна революция" да предадат властта. нали си спомняте как 50 процента от депутатите на Янукович гласуваха отстраняването на собствения си лидер!
цитирай:) И веднага ти докладваха какво са намислили...
цитирай
3.
indiram -
Да не си го и помислят - Ципрас го пазят небесните сили отгоре отвисоко
11.07.2015 01:39
11.07.2015 01:39
Стига маймунщини и човекоподобни свинщини...
Който е за мир - да вдигне ръка! - и да се преброим....
цитирайКойто е за мир - да вдигне ръка! - и да се преброим....
4.
demograph -
Хубав източник сте подбрал...но, дори и руснаците не са написали такава глупост
11.07.2015 04:31
11.07.2015 04:31
На това му се вика нагла лъжа. Един от методите на КГБ. Предназначен е за полуидиоти, които приемат всичко само защото, на картинката, авторът е с брада, който цитира руски източник, в който няма такова твърдение...!. Истинска ли ти е брадата Чолак? Дерзай...Вече си в капана на лъжите си.
И тоя глупак отгоре "рустам"..провери преди да коментираш, бе тъпчо. Не виждаш ли, че тоя с брадата, поради глупостта си, злепоставя кумира ви.
цитирайИ тоя глупак отгоре "рустам"..провери преди да коментираш, бе тъпчо. Не виждаш ли, че тоя с брадата, поради глупостта си, злепоставя кумира ви.
raders написа:
:) И веднага ти докладваха какво са намислили...
Не си чел внимателно. Нямам такива контакти. Докладва ми журналистът Никола Бонал от Boulevard Voltaire - на мен и на още няколко милиона души.
demograph написа:
На това му се вика нагла лъжа. Един от методите на КГБ. Предназначен е за полуидиоти, които приемат всичко само защото, на картинката, авторът е с брада, който цитира руски източник, в който няма такова твърдение...!. Истинска ли ти е брадата Чолак? Дерзай...Вече си в капана на лъжите си.
И тоя глупак отгоре "рустам"..провери преди да коментираш, бе тъпчо. Не виждаш ли, че тоя с брадата, поради глупостта си, злепоставя кумира ви.
И тоя глупак отгоре "рустам"..провери преди да коментираш, бе тъпчо. Не виждаш ли, че тоя с брадата, поради глупостта си, злепоставя кумира ви.
Имаш зомбирано комунистическо мислене - едно време комунистите така забраняваха брадите и дългите коси. Пускам коментара ти само като образец, за да знаеш защо няма да ти позволявам повече да коментираш в блога ми: нямам намерение да ти разреша да губиш времето на хората с простащини. Ако пък решиш да се напънеш да мислиш и да напишеш коментар аргументиран, с доводи, спокоен, без тъпизми - бъди добре дошъл! Зная, че за русофоби с изгладен от идеологическо манипулиране мозък мисленето е трудно занимание, но ще ти се наложи да мислиш, ако искаш да коментираш тук. На всичко отгоре ще ти се наложи да четеш това, което коментираш - сега явно си си спестил това усилие. Иначе: чиба!
А на другаря Бонал кой му докладва? Извънземните ли?
цитирайЗащото на такива Пиявици като управляващите САЩ им е необходим точно такъв "враг", за да могат да манипулират, да лъжат и своите съграждани.
Както на световната Олигархия пионки са Обама, Меркел, Путин, така едва ли ще оставят Ципрас на такъв важен пост, без и той да не е в Играта, и да не е тяхна марионетка.
Явно само с радикалния ислям и ИДИЛ не им е достатъчно да настройват хората едни срещу други в стил "Разделяй и владей", и за това подновиха Студената война с нова сила!
asthfghl написа:
А на другаря Бонал кой му докладва? Извънземните ли?
Трябва да питаш него.
Не мога да разбера защо толкова демократизирани идеологически зомбита се опитват да изцапат с психиатрични коментари интернет-пространството. Тук нямат шанс, но пак пробват. Жал ми е за тях, затова ги призовавам да размишляват, преди да се напъват да цапат.
цитирайТи го цитираш дословно. За да го цитираш дословно, значи дословно си съгласен с него. Доказателства имаш ли, ти или той, за тези твърдения? Или просто са изсмукани между пръстите на принципа "Един чиляк ми каза снощи в кръчмата"?
Призоваваш да се размишлява. Добре, да вземем да спрем да повтаряме нечии чужди теории на конспирациите за момент и да се пробваме да помислим логично за мотивите, става ли? Въпрос. За какво им е на Щатите да правят от Ципрас мъченик при положение, че от сума ти време натискат ЕС да направи повече компромиси и да опрости значителна част от гръцкия дълг!?
И да отбележа. Опитвам се да водя нормален разговор с теб. След като си поставил тема за дебат, значи си подготвен да водиш нормален дебат по нея. Категории като "зомбита" не подхождат на една нормална дискусия - единствено могат да намекнат, че са ти се изчерпали смислените аргументи. Така че дай личен пример и задай един нормален тон за една нормална дискусия.
цитирайПризоваваш да се размишлява. Добре, да вземем да спрем да повтаряме нечии чужди теории на конспирациите за момент и да се пробваме да помислим логично за мотивите, става ли? Въпрос. За какво им е на Щатите да правят от Ципрас мъченик при положение, че от сума ти време натискат ЕС да направи повече компромиси и да опрости значителна част от гръцкия дълг!?
И да отбележа. Опитвам се да водя нормален разговор с теб. След като си поставил тема за дебат, значи си подготвен да водиш нормален дебат по нея. Категории като "зомбита" не подхождат на една нормална дискусия - единствено могат да намекнат, че са ти се изчерпали смислените аргументи. Така че дай личен пример и задай един нормален тон за една нормална дискусия.
Девиза на твоя блог е, че се вярва само в Бога, а всичко друго се проверява.
Ти провери ли твърденията, които публикуваш тук?
цитирайТи провери ли твърденията, които публикуваш тук?
lyubomircholakov написа:
[quote=raders]:) И веднага ти докладваха какво са намислили...
Не си чел внимателно. Нямам такива контакти. Докладва ми журналистът Никола Бонал от Boulevard Voltaire - на мен и на още няколко милиона души.[/quot
Когато се публикуват подобни измишльотини, пишещият просто трябва да се поослуша. Дали, аджеба, не се отнася до обикновена клевета или на някой нещо му има. Защото става въпрос за много сериозни неща.
Няма значение дали обвинението се отнася за Америка, Китай, Бангладеш или Мбадунга. Сериозният човек, ако не е сигурен в конкретна информация, просто не бива да я разпространява. Или може би думата сериозен човек тук не е уместна?
[quote=asthfghl]Ти го цитираш дословно. За да го цитираш дословно, значи дословно си съгласен с него...
1. За зомбитата: след като някой връхлита в блога ти, държи се (пише) като простак, на всичко отгоре просто повтаря идеологически шаблони, без изобщо да се замисли върху тях - как да го наречеш, освен зомби? И то е най-мекото определение. С подобни персони няма и не може да има дискусия по една много проста причина: самите те не излагат нито смислени, нито безсмислени аргументи, да не говорим, че явно им липсва елементарно възпитание.
2. Допускаш, съзнателно или не, няколко логически грешки.
Първо: не съм "поставял тема за дебат". Просто съобщавам какво пише журналистът Никола Бонал. Дали някой е съгласен или не с него, си е личен проблем на съгласния или несъгласния. В случая аз, като преводач, само информирам онзи, който иска да бъде информиран, какво мнение се е появило в публичното пространство и на кого е това мнение. Оттук-нататък вече всеки може да си коментира и "дебатира" (между другото, в българския език няма дума "дебат". Има "дебати". Моите извинения, това само за уточнение) в рамките на своя интелект.
Второ: груба логическа грешка е (ако се прави несъзнателно, надявам се, че е така) да се твърди, че щом някой цитира някого, значи непременно е съгласен с него. Пример: по цял свят издават "Моята борба" на Хитлер, също така я цитират, без непременно и задължително да са съгласни с написаното в нея.
3. Колкото до личното ми мнение, което в случая не държа да излагам, но щом стана дума: мисля, че в случая проблемът не е икономически или финансов - а геополитически. Ципрас показа, че на управляващите ЕС, на международните кредитори и, в края на краищата, на онези, които се опитват да установят глобално господство (тук няма значение кои и какви са те) може да се окаже някаква, макар и плаха, съпротива. Както опитаха Милошевич, Саддам Хюсеин, Кадафи, Уго Чавес. Следователно, има логика да го сполети тяхната съдба - което твърди и Бонал.
цитирай1. За зомбитата: след като някой връхлита в блога ти, държи се (пише) като простак, на всичко отгоре просто повтаря идеологически шаблони, без изобщо да се замисли върху тях - как да го наречеш, освен зомби? И то е най-мекото определение. С подобни персони няма и не може да има дискусия по една много проста причина: самите те не излагат нито смислени, нито безсмислени аргументи, да не говорим, че явно им липсва елементарно възпитание.
2. Допускаш, съзнателно или не, няколко логически грешки.
Първо: не съм "поставял тема за дебат". Просто съобщавам какво пише журналистът Никола Бонал. Дали някой е съгласен или не с него, си е личен проблем на съгласния или несъгласния. В случая аз, като преводач, само информирам онзи, който иска да бъде информиран, какво мнение се е появило в публичното пространство и на кого е това мнение. Оттук-нататък вече всеки може да си коментира и "дебатира" (между другото, в българския език няма дума "дебат". Има "дебати". Моите извинения, това само за уточнение) в рамките на своя интелект.
Второ: груба логическа грешка е (ако се прави несъзнателно, надявам се, че е така) да се твърди, че щом някой цитира някого, значи непременно е съгласен с него. Пример: по цял свят издават "Моята борба" на Хитлер, също така я цитират, без непременно и задължително да са съгласни с написаното в нея.
3. Колкото до личното ми мнение, което в случая не държа да излагам, но щом стана дума: мисля, че в случая проблемът не е икономически или финансов - а геополитически. Ципрас показа, че на управляващите ЕС, на международните кредитори и, в края на краищата, на онези, които се опитват да установят глобално господство (тук няма значение кои и какви са те) може да се окаже някаква, макар и плаха, съпротива. Както опитаха Милошевич, Саддам Хюсеин, Кадафи, Уго Чавес. Следователно, има логика да го сполети тяхната съдба - което твърди и Бонал.
не е изненада, щеше да е,ако беше друго
цитирайraders написа:
Не си чел внимателно. Нямам такива контакти. Докладва ми журналистът Никола Бонал от Boulevard Voltaire - на мен и на още няколко милиона души.[/quot
Когато се публикуват подобни измишльотини, пишещият просто трябва да се поослуша. Дали, аджеба, не се отнася до обикновена клевета или на някой нещо му има. Защото става въпрос за много сериозни неща.
Няма значение дали обвинението се отнася за Америка, Китай, Бангладеш или Мбадунга. Сериозният човек, ако не е сигурен в конкретна информация, просто не бива да я разпространява. Или може би думата сериозен човек тук не е уместна?
lyubomircholakov написа:
[quote=raders]:) И веднага ти докладваха какво са намислили...
Не си чел внимателно. Нямам такива контакти. Докладва ми журналистът Никола Бонал от Boulevard Voltaire - на мен и на още няколко милиона души.[/quot
Когато се публикуват подобни измишльотини, пишещият просто трябва да се поослуша. Дали, аджеба, не се отнася до обикновена клевета или на някой нещо му има. Защото става въпрос за много сериозни неща.
Няма значение дали обвинението се отнася за Америка, Китай, Бангладеш или Мбадунга. Сериозният човек, ако не е сигурен в конкретна информация, просто не бива да я разпространява. Или може би думата сериозен човек тук не е уместна?
Става въпрос за много сериозното нещо, че в интернет се е появил този журналистически материал. И ако някой се опита да попречи на цитирането и разпространяването на информацията за появяването на този материал, това се нарича цензура. Както е лесно да се досети "сериозен човек", в случая не мога да призная правото на някого да упражнява цензура върху това, какво да се публикува и какво не в този блог.
Колкото до "измишльотините" - това си е лично мнение, на всичко отгоре без никакви аргументи; което мнение, впрочем, в дадения случай никой не е искал. Ако ще си губим времето само, за да се запознаваме с лични неаргументирани мнения, просто за да информираме света, че съществуват и такива мнения, по-добре да не го правим.
spasunger написа:
Девиза на твоя блог е, че се вярва само в Бога, а всичко друго се проверява.
Ти провери ли твърденията, които публикуваш тук?
Ти провери ли твърденията, които публикуваш тук?
Да. Проверих, че това мнение на журналиста Никола Бонал съществува в интернет. Което и съобщавам със 100% сигурност.
Търсене
Най-четени
1. radostinalassa
2. bojiislujitel
3. kvg55
4. ikra
5. apollon
6. laval
7. zahariada
8. mt46
9. iw69
10. planinitenabulgaria
11. polopot
12. getmans1
13. varg1
14. monarh1991
2. bojiislujitel
3. kvg55
4. ikra
5. apollon
6. laval
7. zahariada
8. mt46
9. iw69
10. planinitenabulgaria
11. polopot
12. getmans1
13. varg1
14. monarh1991
Най-популярни
1. katan
2. lamb
3. wonder
4. mt46
5. teodordetchev
6. shtaparov
7. leonleonovpom2
8. ka4ak
9. bojil
10. donkatoneva
2. lamb
3. wonder
4. mt46
5. teodordetchev
6. shtaparov
7. leonleonovpom2
8. ka4ak
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. penata555
2. radostinalassa
3. zauspehi
4. blog13
5. lamb
6. jelliana
7. bojinkata
8. hadjito
9. planinitenabulgaria
10. iw69
2. radostinalassa
3. zauspehi
4. blog13
5. lamb
6. jelliana
7. bojinkata
8. hadjito
9. planinitenabulgaria
10. iw69
За този блог

Гласове: 3305