Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2015 20:28 - НАШЕСТВИЕТО НА МИГРАНТИТЕ: ДЕМОКРАЦИЯТА УНИЩОЖАВА ЕВРОПА
Автор: lyubomircholakov Категория: Политика   
Прочетен: 4159 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДЕМОКРАТЪТ каза: 
- Европа е люлката и на античната, и на съвременната демокрация. Това е гордост за всеки европеец. 
АНТИДЕМОКРАТЪТ каза: 
- Действително, и античната, и съвременната демокрация се появяват в Европа. И след като Европа е рождената люлка на демокрацията, редно е да се вгледаме какви са резултатите от това. 
Резултатът е един: Европа умира. 
Географски си стои на същото място, но европейската цивилизация такава, каквато я познаваме, изчезва. Причината е много проста. Наподобява ситуацията в един популярен компютърен виц. 
Спорят търсачката Гугъл, мрежата Интернет и компютърът кой е по-важен в сферата на информатиката. 
Гугъл казва: 
- Без мен нищо не можете да намерите в интернет. Аз съм най-важна. 
Мрежата: 
- А къде изобщо ще търсят, ако не съм аз? Аз съм по-важна. 
Компютърът: 
- И двете не струвате без мен. Аз съм най-важният! 
Електричеството ги слушало, пък по едно време се обадило: 
- Хм, хм… 
И наистина – всички елементи на системата са важни, но без фундамента, върху който са основани, очевидно не могат да съществуват. В случая с вица: закъде без ток? 
Така е и с всяко едно общество, включително и с европейската цивилизация. Без фундамента си тя не може да съществува. А кой е фундаментът на европейската цивилизация? 
Същият, както на всяко друго общество. 
Хората. 
  image
Може да смятаме, че признаците на обществото са най-различни: формата на организираност, развитие на производството, начинът на управление на държавата, нивото на културата и философията, и т. н., и т. н. 
Но някак все се забравя, че без хора няма общество. 
Първото и главно условие, за да съществуват родът, племето, народът, държавата, обществото, цивилизацията – това е да има хора. Именно тези хора съставят рода, племето, държавата, обществото, цивилизацията. Без хора няма нито род, нито племе, нито държава, нито общество, нито цивилизация. 
А кога има хора? 
Много просто: когато се раждат. 
Ако се раждат – ще има род, племе, държава и пр. Не се ли раждат – няма да има нито род, нито племе, нито народ, нито държава, нито общество, нито цивилизация. 
Хората са основата на основите на обществото. Нали то затова и така се нарича: «човешко общество»? 
От тази гледна точка нека да видим какво е състоянието на този фундамент на обществото в съвременна Европа. 
Състоянието на фундамента е не просто тревожно, не дори катастрофално – а гибелно. Защото хората в Европа измират. Европейците намаляват. 
Но без европейци очевидно не може да има европейска цивилизация. 
Следователно сме изправени пред феномена на загиването на европейската цивилизация...

ПРОДЪЛЖАВА ТУК...



Гласувай:
14


Вълнообразно


1. vcrnsevm - Za Demokraciqta.
12.09.2015 13:36
Takova jivotno Demokraciq nqma, i ne se dopuska, da q ima. Svetovniq terorizum ne sava razvitie.
цитирай
2. vcrnsevm - Demokratut . Izchezvane.
12.09.2015 13:47
Evropa izchezva, i Bulgariq sushto, zaradi predateli, koito sa podlogi na Amerikancite, i tova e svetovniq terorizum. I vsichko zapochva ot tova, zashtoto tazi namesa suzdava problemi.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyubomircholakov
Категория: Политика
Прочетен: 3748516
Постинги: 581
Коментари: 2011
Гласове: 3305
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031