Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2014 21:41 - МАЛАЙЗИЙСКИЯТ БОИНГ - ДВЕ В ЕДНО?
Автор: lyubomircholakov Категория: Политика   
Прочетен: 24584 Коментари: 8 Гласове:
24

Последна промяна: 19.07.2014 21:43


 

На 8 март 2014 г. пътнически самолет Boeing 777-200ER, извършващ рейс №370 на Malaysia Airlines (същият е рейс №748 на China Southern Airlines чрез код-шер) от Куала Лумпур за Пекин, изчезна по време на полет с 227 пътници от 15 страни - включително 1 руснак и 2 украинци, както и с 12-членен екипаж.
След по-малко от 2 седмици австралийски спътник засече в Индийския океан два крупни обекта, които би могло да са отломки от този самолет. Самолет Lockheed AP-3C Orion на австралийските военно-въздушни сили започна да кръжи над местопроизшествието, натам се устремиха и други кораби и самолети.
Дължината на големия обект била около 24 метра...

.image


Виж ти? Смайващо! Парчета от самолет с такива размери не потъват веднага - а чакат почти 2 седмици да бъдат открити? Не е ли странно?
Вероятно обаче съответните „специалисти“ ще намерят убедително обяснение защо тези отломъци така упорито не са искали да потънат и са чакали да бъдат открити.
А ги търсеха старателно. След 16 март САЩ, Русия и Китай предоставиха свои военни спътници за координирано съвместно търсене на самолета, изчезнал безследно с 239 души на борда. Американски дронове бяха снети от бойни задачи в Афганистан и се включиха в този лов, като най-голямо внимание се отделяше на бившите съветски републики от Средна Азия. Търсеха над Киргизия, Казахстан, Туркменистан, Таджикистан и Узбекистан, където има множество изоставени бивши съветски военни летища и военно-въздушни бази.
Днес вече официално се признава, че последният контакт с рейс МН370 е извършен от сухоземна повърхност, и министърът на на транспорта на Малайзия съобщи, че се търси по суша в 11 държави.
Така на преден план излезе версията за отвличане.
Съобщаваше се, че похитителите „може би“ са от Организацията за освобождение на Източен Туркестан - уйгурско сепаратистко движение в северо-западната част на китайската провинция Синцзян. САЩ, Русия и Китай веднага активизираха действията си по линия на „война срещу тероризма“, но засега всичките действия за откриване на похитителите на самолета не издържат никаква критика.

.image


Има някои факти, станали известни преди откриването на отломките, които, кой знае защо, се премълчават от официалните инстанции и медиите.
Те са следните.
На борда на Boeing 777, изчезнал на 8 март, се е намирал подозрителен товар, който преди това е пристигнал в Куала Лумпур по заобиколен път. Товарът пристигнал от САЩ в Република Сейшелски острови с контейнеровоза под американски флаг «Maersk Alabama», съпровождан от служители на морската охранителна фирма Trident Group.
Тази фирма е основана от бивши старши офицери по специалните операции и от надводните сили на Военно-морския флот на САЩ, като е специализирана в охраната по транспортирането на атомни и биологични материали.
Корабът „Maersk Alabama“ (предишен „Alva Maersk“) принадлежи на компанията Maersk Line Limited, базирана в Норфолк (щата Виржиния) в съседство с главната военно-морска база на Атлантическия флот на ВМС на САЩ, и се управлява от Waterman Steamship Corporation, Мобил (щата Алабама).

.image


На 17 февруари товарът е бил разтоварен от кораба «Maersk Alabama», доставен в международното летище на Сейшелските острови и натоварен на рейс на авиокомпанията „Emirates” за Куала Лумпур. След междинно кацане в Дубай съпровождащите товара двама висококвалифицирани командоси от ВМС на САЩ били намерени мъртви „при подозрителни обстоятелства“ на борда на контейнеровоза «MaerskAlabama». Става дума за наетите във Виржиния Бийч (щата Виржиния) служители на „Trident Group“, 43-годишния Марк Даниел Кенеди и 44-годишния Джефри Кейт Рейнолдс.
Същият този товар е изпратен на 8 март със злополучния рейс Куала Лумпур - Пекин, но не пристига до местоназначението си поради изчезването на самолета.
Когато малайзийският самолет на 8 март бил вече във въздуха и излязъл от зоната на малайзийския диспечер, постъпило съобщение, че китайските диспечери, въз основа на указания от службите по сигурността, забраняват кацането му в Пекин и насочват самолета към алтернативното летище Хайкоу Мейлан (код НАК) на остров Хайнан.
Това пък отклонение защо? Все още ли не е странно? Какво толкова е возел този самолет, че да го отклоняват на друго летище?
Обаче загадките не свършват, а се задълбочават. Самолетът на 8 март не лети към алтернативното летище Хайкоу Мейлан, накъдето са го насочили китайските диспечери - а рязко се отклонява над Южнокитайско море от заявения план за полета, преди да навлезе във въздушното пространство на китайските острови Спратли.
И се насочва към атола Диего Гарсия в архипелага Чагос, който се намира на 3450 км от точката на отклонението.
По официални данни, последното известно положение на самолета е над Индийския океан, на около 1600 км западно от Перт (Австралия).
Предполагаемите отломки били открити от австралийски спътник на 2400-2500 км юго-западно от Перт.
И после вече никой не успя да ги види.
На атола Диего Гарсия са разположени: станция на САЩ за управление на спътниците на военно-въздушните сили, наблюдателна станция от системата за глобално позициониране на военно-въздушните сили на САЩ, глобална късовълнова система за свръзка на военно-въздушните сили на САЩ, която осигурява постоянното управление на ракетно-ядрените сили и авиацията; намират се още станция на военно-въздушните сили на САЩ за следене на космическото пространство и аварийна площадка за кацане на „космическите совалки“.
С две думи: въздушното пространство в целия този район се контролира така, че и лястовичка не може да прелети незабелязано, какво остава за цял пътнически самолет?!
Седмица след изчезването на самолета на 8 март САЩ, Русия и Китай предоставят свои военни спътници за „съвместно търсене“. Други страни също предоставят свои средства за търсене. Но какво е това - дали пък целия свят не е заблуждаван съвсем съзнателно?
Нали е известно, че още на 8 март спътниците на тези държави са наблюдавали самолета в режим на реално време чак до кацането му в базата на ВМС и ВВС на САЩ на остров Диего Гарсия - регистрирана като резервна площадка ETOPS за кацане на двумоторни бизнес-самолети.
Бизнес-самолети, които не са принудени от необходимостта, не кацат там. Но мястото е твърде удобно. 45 години по-рано Великобритания, която владее архипелага, незаконно депортира всички местни жители (илоите) в Република Мавриций и на Сейшелските острови, без да се съобразява с решението на собствения си Върховен съд, позовавайки се на договора за наем със САЩ. Оттогава на базата се виждат най-често бомбардировачите В-52 и В-2.
Обаче тогава, на 8 март 2014 г., почти веднага след кацането на малайзийския боинг на Диего Гарсия, в същата тази база Диего Гарсия кацат поне 4 пътнически самолета.
Мнозина от пристигналите пътници били лекари, сред тях имало водещи специалисти по епидемиология и микробиология от американския Център за контрол и профилактика на заболяванията, както и техни китайски колеги.
Дипломати от няколко държави поискали обяснения с каква цел американски и китайски експерти по епидемиология и микробиология са закарани на Диего Гарсия и къде се намира самолетът от полет №370?
Никой не отговорил.
Дали пък проблемът не е бил в товара? И въобще, какъв е бил този товар, доставен от САЩ до Сейшелските острови по море, оттам със самолет до Малайзия, където пък чака 18-19 дни да отпътува за Китай?
Какъв е този заплетен маршрут?
Ако товарът е бил опасен, а служителите на Управлението по транспортна сигурност (TSA) към Министерството на вътрешната сигурност на САЩ по някакви причини не е трябвало да бъдат посвещавани в детайлите му - тогава превозът по море до самия Индийски океан е най-разумното решение. Също така, може да се градят различни хипотези дали убийството на двамата охранители е било рутинна част от операцията, или тези ветерани са заподозрели нещо, или пък само са видели и разбъбрили - това не е толкова важно.
И така: „изчезналият“ на 8 март малайзийски Boeing 777 въобще не „изчезва“ - а каца на Диего Гарсия, където пък пристига цял батальон от епидемиолози и микробиолози.
И край.
След това никой вече не може да каже нищо нито за самолета, нито за пътниците. Те сякаш се изпарили, пропаднали в черна дупка, превърнали се в прах и пепел.
Толкова за малайзийския самолет с бордови номер 9M-MRO, “изчезнал безследно“ на 8 март 2014 г...

.image

 

В замяна на това обаче на 17 юли 2014 г. „друг“ малайзийски самолет от същата марка и с бордови номер 9M-MRD бива свален над Украйна - която Украйна, кой знае защо, разрешава на пътнически самолети да летят над зона, където се водят бойни действия и редовно биват сваляни военни хеликоптери и самолети.
Компетентни хора напомнят и нещо важно: американските пътнически „боинги“ имат в управлението си елементи от конструкцията на крилатите ракети. Това е допълнителен бордови компютър, чрез който ЦРУ и Пентагонът могат да поемат управлението на самолета, ако това се окаже необходимо. Тази система носи названието „Глобален ястреб“ и се произвежда от концерна на Дик Чейни "RAYTHEON".
И нещо много-много странно...
Нито една телевизия не показа роднини на загиналите на 17 юли. Твърдят, че така ги били „предпазвали“. Ето, един канал показа Холандия, роднините се скриха от камерите на 2-ия етаж на летището, където нито един журналист не беше допуснат.
И си спомняме кадри от други подобни трагични събития: ридаещи близки сноват насам-натам, никой не е в състояние да ги събере и прибере на едно място; те бродят като сомнамбули в мъката си, плачат, не съобразяват...
Всичко това навежда на определени мисли.
Един твърде любопитен детайл. Когато по телевизиите показваха разгънатите паспорти на жертвите, ясно се виждаха личните им данни. И ето, че в доста западни форуми блогерите се захванаха и проведоха собствено мини-разследване. Какво откриха?
Откриха, че хората, чиито паспорти бяха показани по екраните, „наистина съществуват“ - има техни профили във Facebook.
Обаче, - тук ВНИМАНИЕ!: фейсбук-профилите на тези хора от различни държави, които са на различна възраст и нямат нищо общо помежду си, СА РЕГИСТРИРАНИ В СОЦИАЛНАТА МРЕЖА FACEBOOK НА ЕДИН И СЪЩИ ДЕН: 21 АПРИЛ 2013 Г.
Всички тези профили си приличат по едно.
В ТЯХ НЯМА НИЩО ОСВЕН СНИМКИТЕ, ПОСТНАТИ В ДЕНЯ НА РЕГИСТРАЦИЯТА! Нямат фейсбук-приятели, нямат публикации, нямат отметки какво „харесват“.
В ТЕХНИТЕ ПРОФИЛИ НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО!
Логично е да се предположи, че тези хора не съществуват, имената им са измислени, снимките са взети кой знае откъде.
Още една подробност: книги и чанти на пътниците лежаха отделно, недокоснати от пламъците, сякаш току-що взети от магазина. Също логичен е изводът, че са подхвърлени на мястото на катастрофата вече след нея.
Още: първото, което телевизионните зрители виждат след някоя авиокатастрофа, това са близките на загиналите. В продължение на няколко дни постоянно се излъчват интервюта с тях, зрителите виждат как с роднините общуват психолози, журналистите вземат интервюта от едните и другите.
А какво виждаме сега?
От момента на трагедията минаха вече почти две денонощия - но нито една телевизия по света не показа роднините на загиналите.
Никъде в интернет няма да намерите снимки на роднините. Нито интервюта с тях. Няма в интернет и никаква истерика относно тази трагедия (като се изключат политическите намеци) - която истерика би била нормална в подобна ситуация, все пак втори малайзийски самолет след малко повече от 5 месеца! В холандските сайтове всичко е тихо и спокойно - към материалите за катастрофата има тук-таме по няколко коментара, при това странно хладни и отчуждени, без никакво съпричастие към жертвите.
Въобще: не са ли твърде много неяснотите около „двата“ малайзийски самолета, станали жертва на загадъчни обстоятелства в интервал по-малък от половин година?
А може би самолетите не са два?
Може би е един и същи самолет?
Както гласи популярната реклама - две в едно?
Иначе е много странно: за толкова кратко време - два малайзийски самолета.
Всеки сам за себе си може да прецени кое е по-логично...

 

Източник: politikus.ru

Подбор и превод: Л. Чолаков
Този превод е обект на авторско право.
Препубликуването му, изцяло или отчасти, е разрешено
САМО С ПОСОЧВАНЕ НА ПРЕВОДАЧА И ЛИНК КЪМ ПРЕВОДА.


 

 




Гласувай:
26
2


Вълнообразно


1. pesho - 1. Самолета умишлено е насочен от ...
19.07.2014 21:45
1.Самолета умишлено е насочен от украйнските авиодиспечери към опасната зона,възниква въпроса ЗАЩО
2.Прихванат от 2 украйнски изтребителя,ЗАЩО
3.Веднага е обявено че е бил свален с ракета земя-въздух,но никой сателит не е регистрирал изстрелването на такава ракета,а те са на 2000.Партенката че свален от земята е пусната с цел да се насочи разследването в грещна посока.

Това са фактите,а не кой какво казал и кой кого обвинява. Ето и какво се случило

Самолета е свален с едрокалибрена картечница или с ракети въздух-въздух с каквито са въоръжени изтребители на няколко километра от руската граница.Тези които са го направили са избързали с около 2-3 мин.след което той е щял да падне в Русия.
Резултатите от разследването са безмислени защото ще докажат единствено че е свален с ракета,но не и кой е натиснал копчето и откъде е дошла ракетата.Единствения случай в който може да се разбере истината ако в записа от черната кутия пилотите казват кой и откъде ги обстрелва което е малко вероятно.
цитирай
2. komunisticheski - интересно
20.07.2014 03:37
Интересен е и фактът, че много от загиналите са експерти вирусолози. Ако на Диего Гарсия е стоварено голямо количество лекари и микробиолози във връзка със загадъчния товар, които след това е трябвало да бъдат премахнати като двамата ветерани, една самолетна катастрофа е изключително удобна.
цитирай
3. ravramov - Изводът е,
20.07.2014 12:54
че всичко това е дело на престъпната юдео-масонска олигархична върхушка от Вашингтон и Тел Авив.
цитирай
4. kasnaprolet9999 - На всички тези въпроси може да от...
20.07.2014 14:35
На всички тези въпроси може да отговори само Пискова. Чудя се с нейния огромен умствен капацитет защо се задоволява само с четене на новини по радио Хоризонт, а не започне да прави политически анализи. Тези хора там в радиото не знаят какво изпускат. Трябва да влезнат тук в блога на първа и да видят нейните шедьоври. За нея няма никакви тайни и не й трябва международна комисия, която да установи истината и да отговори на всички въпроси, които ние обикновените хора, с малък умствен капацитет и проскубани пенсионерки билкарки, си задаваме и търсим логическо обяснение. Освен това, каквото и да установи тази комисия, тя няма да го допусне в блога си, както не допуска и коментари с различно от нейното мнение. Та вече си мисля, че е напълно излишно да се свиква комисията, просто да пратим там Пискова да им разясни нещата, елементарно Уотсън:)))
цитирай
5. viovioi - Да, такова е и моето мнение....
20.07.2014 16:20
ravramov написа:
че всичко това е дело на престъпната юдео-масонска олигархична върхушка от Вашингтон и Тел Авив.

А Русия и Украйна сега ще операт пешкира.Колко удобно. И на всичко това 41 г един чичко с особени мустачки искаше да сложи край, но не му се получи. Жалко.
цитирай
6. lyubomircholakov - Без да претендирам за минутна сл...
20.07.2014 17:47
Без да претендирам за минутна слава, все пак не мога да не отбележа следното: доколкото зная, по правилата на Блог. бг, постинг, попаднал на първа страница в категорията "Най-популярни постинги", би трябвало да остане там до 24 часа след часа на постването. В момента е 17.46 чна 20 юли, постингът е постнат, както всеки може да се убеди, в 21.41 ч. на 19 юли, има над 4000 посещения, следващият подире му в "Най-популярни" има едва около 1500. И все пак този постинг е ВЕЧЕ СВАЛЕН ОТ ПЪРВА СТРАНИЦА, макар, че до изтичането на 24 часовия срок остават още 4 часа и той би трябвало да стои през това време НА ПЪРВО МЯСТО НА ПЪРВА СТРАНИЦА. Не, че нещо, ама нещо е объркано, нали? :-) Жалко, все си мислех, че в този блог-портал работят съвестни хора... Наистина жалко.
цитирай
7. lena22021969 - MH17
22.07.2014 05:51
Брифинг.Вопросы катастрофы рейса #MH17 в небе #Украины
http://mil.ru/

Видео.Вопросы катастрофы рейса #MH17 в небе #Украины
http://stat.multimedia.mil.ru/multimedia/video/clips/more.htm?id=5086@morfVideoAudioFile

Вопросы катастрофы рейса #MH17 в небе #Украины
http://stat.multimedia.mil.ru/multimedia/video/clips/more.htm?id=5088@morfVideoAudioFile
цитирай
8. lyubomircholakov - Впрочем, вече излязоха информации ...
25.07.2014 18:05
Впрочем, вече излязоха информации от украински военни, че самолетът е свален от украинска ракета "Бук" "по погрешка" по време на учения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyubomircholakov
Категория: Политика
Прочетен: 2575642
Постинги: 506
Коментари: 2010
Гласове: 3192
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Февруари, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728