Постинг
12.03.2012 12:09 -
ИДИОТИТЕ ЛИ СА МНОГО, НОРМАЛНИТЕ ЛИ СА МАЛКО (2) - ТОЗИ ПЪТ В БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ?
Автор: lyubomircholakov
Категория: Политика
Прочетен: 7365 Коментари: 16 Гласове:
Последна промяна: 13.03.2012 13:00
Прочетен: 7365 Коментари: 16 Гласове:
9
Последна промяна: 13.03.2012 13:00
Явно Министерството на образованието и науката тотално е изперкало!
Действието в клипа се развива през март 2012 г. във Видин.
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
защо се спряга МОН в случая? Това, че някакви извратеняци са издокарали децата с ученически униформи и ги карат да се кълчат на няква гадна чалга, не значи, че това се одобрява от министерството. Или поне на мен ми се иска да е така...
цитирайpatzolino написа:
защо се спряга МОН в случая? Това, че някакви извратеняци са издокарали децата с ученически униформи и ги карат да се кълчат на няква гадна чалга, не значи, че това се одобрява от министерството. Или поне на мен ми се иска да е така...
Действието очевидно се развива в училище. А кой отговаря за онова, което се случва в българските училища? Може би министерството на образованието на Нова Гвинея? освен това: какви ти "извратеняци"? Там присъстват на външен вид съвсем нормални хора, изглежда родители и учители. МОН не може да контролира какви ги вършат родителите - но е длъжно да контролира какви ги вършат учителите. Ако пък не може да контролира - значи просто министърът е некадърен, щом не е в състояние да осигури този контрол.
Съществува и друга хипотеза: че може би действието не е в училище (макар да не ми се вярва). Но отново в това действие са въвлечени български ученици, при това съвсем организирано. И щом това е допуснато от МОН - кой да отговаря?
Не съм съгласен, че дори и извън училище МОН са длъжни да контролират учениците. Така излиза, че МОН трябва да ми "светят", когато реша да отида на почивка с детето си и там присъстват още 5-10 деца.
Или пък, когато детето ми има рожден ден, трябва да викна представител на министерството, защото съм решил да използвам т.нар. "party center" и там организирано са дошли още 10-15 деца??? Това не ти (минавам на "ти", защото гледам, че доста сме се сближили и самия ТИ ми говориш така) ли бие на комунизъм???
А са извратеняци, защото се гаврят с училищната униформа и самите деца.
цитирайИли пък, когато детето ми има рожден ден, трябва да викна представител на министерството, защото съм решил да използвам т.нар. "party center" и там организирано са дошли още 10-15 деца??? Това не ти (минавам на "ти", защото гледам, че доста сме се сближили и самия ТИ ми говориш така) ли бие на комунизъм???
А са извратеняци, защото се гаврят с училищната униформа и самите деца.
Така и министъра на здравеопазването последен разбра, че отговаря и за цените на лекарствата ?
цитирайДа не изместваме въпроса от същината му. Очевидно е, че в случая е налице организирана група ученици. Всяко организиране на ученици, дори в свободното им време, е прерогатив на министерството и то е длъжно да вземе отношение и да има отношение по подобни дейности. Ако пък няма - значи там просто са тъпи бюрократи, които са изоставили учениците на произвола на всякакви полуграмотни и неграмотни типове.
цитирайМежду другото, не съм минал на "ти". Фразите "какви ти", "къде ти" и пр. са идиоми и нямат никакво отношение към формата на обръщение.
цитирай
7.
анонимен -
Откачалки
12.03.2012 15:38
12.03.2012 15:38
Ние тотално слязохме надолу.
цитирайМоже пак да ме обвините, че сменям темата, но най-голяма вина за случката дали пък нямат родителите? Сигурен съм, че на всички тези деца родителите им "промиват" мозъците с чалга и затова са стигнали дотук. Ако едно дете е възпитано в ценностна система и порядки, едва ли ще се съгласи да се излага по този начин. А за мен това си е чисто и просто една подигравка с децата. И кой ако не родителите са се съгласили на този цирк?
цитирайpatzolino написа:
Може пак да ме обвините, че сменям темата, но най-голяма вина за случката дали пък нямат родителите? Сигурен съм, че на всички тези деца родителите им "промиват" мозъците с чалга и затова са стигнали дотук. Ако едно дете е възпитано в ценностна система и порядки, едва ли ще се съгласи да се излага по този начин. А за мен това си е чисто и просто една подигравка с децата. И кой ако не родителите са се съгласили на този цирк?
Но, моля Ви, ние с Вас почти нямаме разминаване в позициите си. А и когато едно разсъждение върви, не е необходимо да се "спира". :-) Напълно съм съгласен, че за да се промият мозъците на децата, преди това са били промити мозъците на родителите - нали виждате радостната им реакция? Но аз именно затова наблягам върху ролята на държавата в процеса на възпитание на всяко ново поколение. Това, че родителите са били възпитани по един или друг начин - си е техен проблем. Но ролята на държавата е да коригира именно това възпитание (или липса на възпитание, или изкривено възпитание) на новото поколение, като се намеси активно в този процес - процес не на образование, а именно на ВЪЗПИТАНИЕ. Държавата е тази, която трябва да възпита у децата определени морално-нравствени критерии и ценности, след като семейството и църквата по различни причини не успяват да се справят с тази задача. Защото, ако и държавата капитулира и реши да си измие ръцете с дежурната фраза, че възпитанието било прерогатив на родителите - тогава каква е задачата на тази държава спрямо новото поколение? Да му дава "образование"? Ами, хубаво - значи ще получим едни високообразовани компютърни специалисти (примерно), които в свободното си време ще слушат чалга. Ролята на възпитанието е решаваща и първична, основна в развитието на личността - едва след това идва образованието, което е вторично. Образовайте един младеж в Харвард, да речем, и го възпитайте в убеждението, че е правилно да се убиват хора с други убеждения. И ще получим високообразован терорист.
lyubomircholakov написа:
Държавата е тази, която трябва да възпита у децата определени морално-нравствени критерии и ценности, след като семейството и църквата по различни причини не успяват да се справят с тази задача. Защото, ако и държавата капитулира и реши да си измие ръцете с дежурната фраза, че възпитанието било прерогатив на родителите - тогава каква е задачата на тази държава спрямо новото поколение?
Държавата е тази, която трябва да възпита у децата определени морално-нравствени критерии и ценности, след като семейството и църквата по различни причини не успяват да се справят с тази задача. Защото, ако и държавата капитулира и реши да си измие ръцете с дежурната фраза, че възпитанието било прерогатив на родителите - тогава каква е задачата на тази държава спрямо новото поколение?
Напълно съм съгласен с Вас и не виждам какво повече мога да добавя :) Хубаво е наистина, че дискутирахме нещата. Бях останал с погрешна представа при първия си досег с публикацията.
За съжаление нашата държава цели точно обратното - просто и неграмотно население, което няма никакви ценности, култура и морал. Това население се управлява най-лесно. Медиите са най-големият инструмент за това. Но простете, отново се отплесвам в друга тема. Мисълта ми беше единствено, че държавата е "абдикирала" от въпросното възпитание поради тази една проста цел.
Поздрави!
Благодаря за дискусията, която е винаги полезна, щом се стигне до единно мнение!
цитирайХаха, понеже съм от Видин, та ми се изяснява грозната картинка.
Това е ученическата трупа на един ром, който обича да блюдолизва на всяка местна управа.Та същият е докарал децата във фоайето пред кметския кабинет и с чалга - това той смята за високо изкуство- поздравява червените общинарки за 8 март.
цитирайТова е ученическата трупа на един ром, който обича да блюдолизва на всяка местна управа.Та същият е докарал децата във фоайето пред кметския кабинет и с чалга - това той смята за високо изкуство- поздравява червените общинарки за 8 март.
Малейййй...опази боже!! Чудя се вече, един ден като имам дете, дали въобще да го пускам на училище!?
цитирайДа миралюб е права,това е в зградата на община Видин!!!:)))
Само че тя пропусна да добави,че същата грозна картинка се наблюдаваше и по времето на седесарският кмет Иван Ценов,на който тя беше пиар..Всъщност нищо не се е променило-нито при едните,нито при другите,нито при третите..
Музиката,танцьорите и....зрителите са си същите.В цялата държава.По този повод пуснах постинг...,,подръж ми мамо копелето,да се посмея на уруспиите.."А ,,циганина"...ще се кефи на простотията ни.И с право.
цитирайСамо че тя пропусна да добави,че същата грозна картинка се наблюдаваше и по времето на седесарският кмет Иван Ценов,на който тя беше пиар..Всъщност нищо не се е променило-нито при едните,нито при другите,нито при третите..
Музиката,танцьорите и....зрителите са си същите.В цялата държава.По този повод пуснах постинг...,,подръж ми мамо копелето,да се посмея на уруспиите.."А ,,циганина"...ще се кефи на простотията ни.И с право.
Във фейсбук помолих най-учтиво министъра на образованието да вземе отношение по този случай. Ако не го направи, ще се наложи явно да бъде принуден - или ако се инати прекалено и продължи да мълчи, ще са наложи да му бъде поискана оставката. За което ще разчитам на подкрепата на всички блогери от Блог.бг, които ги е грижа за децата на България.
цитирайТанцът със съпровод от Азис е просто ярък пример за пакостните стратегии към оглупяването на младите. Обаче по същество тези "изпълнения" не се различават от внедряваните при соца мажоретни състави, например. Или от масовите гимнастически съчетания по стадионите. Наистина, пошлостта на чалгата е съвсем крайна, провокативна и просто отвратителна. Но нима не е ужасяваща академичната схоластика, с която се фалшифицира великато наследство на Ботев, Вазов, Гео Милев? Алеко ни се "поднася" като възторжен пътешественик, а неговото разобличаването на Стамболов и полицейските му чокои се премълчава. Целта е надхитреният от Кобурга диктатор да бъде митологизиран и така да бъдат оправдани днешните грабители от политическия елит. Всъщност, любимата на "зрелия" Стамболов песничка "Листец, листец, зелен листец..." е предтеча на чалгаджийското прехласване по пари, имот, секс, алкохол.
Горчивата истина е, че за "хореографа", който поврежда вкуса и имплантира мними ценности у децата се намират пари и са предвидени "програми", а за да изнеса лекция пред средношколци няма нито финансиране, нито организационна готовност. Явно, умните деца са неудобни, а са "добре дошли" затъпелите индивиди, заразени с потребителския нагон още от ученическата скамейка...
цитирайГорчивата истина е, че за "хореографа", който поврежда вкуса и имплантира мними ценности у децата се намират пари и са предвидени "програми", а за да изнеса лекция пред средношколци няма нито финансиране, нито организационна готовност. Явно, умните деца са неудобни, а са "добре дошли" затъпелите индивиди, заразени с потребителския нагон още от ученическата скамейка...
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. sparotok
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. sparotok
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
За този блог
Гласове: 3305